Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
- Data zamieszczenia: 2018-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych pracowniczych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto, ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 7 000,00 zł . 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 3. Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać którego postępowania dotyczy wadium, 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp). 8. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 2 ppkt 2 – 5) musi: 1) wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazywać beneficjenta – Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, 3) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie, 6) wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp. 9. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Oświadczenie o którym mowa Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-07-21 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania.”
Dodano: 2021-11-13 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej i mebli tapicerowanych dla Dziekanatu Wydziału Medycyny weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach
Dodano: 2021-03-22 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2021-01-21 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2020-12-11 - 88/2020 Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu przy ul. Bolesława Prusa 3
Dodano: 2020-10-30