Przetargi.pl
Dostawa materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 18 miesięcy-powtórzenie

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 10669853000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 18 miesięcy-powtórzenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 18 miesięcy dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie, w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych w podziale na 4 grupy zadaniowe. 2. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 3. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 6. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzu Cenowym) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, spełniać parametry opisane w poszczególnych pozycjach oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 8. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego do złożenia: Zadanie 3 – po 2 sztuki każdej pozycji asortymentowej Zadanie 4 – po 2 sztuki każdej pozycji asortymentowej Wymagany do oceny asortyment należy dostarczyć oryginalnym opakowaniu handlowym lub należy dostarczyć etykietę lub kopię etykiety z opakowania handlowego danego produktu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Każdy produkt należy opisać nieścieralnym pisakiem – którego Zadania i pozycji dotyczy oraz nazwą przedstawiającego go Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz zapisem „Próbki do przetargu na dostawę materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 18 miesięcy-powtórzenie” - Znak sprawy D-5/N/19 9. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 10. Oferowany termin płatności wynosi 60 dni. 11. Termin realizacji dostawy nie może być dłuższy niż 3 dni. 12. Jeżeli termin dostawy wypada w dzień wolny od pracy, dostawa winna nastąpić pierwszego dnia roboczego po tym terminie. 13. Termin realizacji zamówienia – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w trakcie postępowania przetargowego. 14. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 15. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami – Formularzami Cenowymi. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 1.5. W celu dokonania oceny kryterium „Parametry oceniane” oraz potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca złoży wraz z ofertą szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: prospekty, foldery, ulotki, materiały informacyjne w języku polskim dla oferowanego asortymentu potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry (dokumenty należy opisać, którego zadania i której pozycji dotyczą) – dotyczy Zadań nr: 1, 2 1.6 W celu dokonania oceny kryterium „Parametry oceniane” oraz potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do dnia i godziny składania ofert: Zadanie 1 – 5mb wybranego rozmiaru Zadanie 2 – 5mb wybranego rozmiaru Wymagany do oceny asortyment należy dostarczyć oryginalnym opakowaniu handlowym lub należy dostarczyć etykietę lub kopię etykiety z opakowania handlowego danego produktu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Każdy produkt należy opisać nieścieralnym pisakiem – którego Zadania i pozycji dotyczy oraz nazwą przedstawiającego go Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz zapisem „Próbki do przetargu na dostawę materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 18 miesięcy - powtórzenie” - Znak sprawy D-5/N/19

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach