Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
- Data zamieszczenia: 2019-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Pomorska 251
92-213 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
REGON: 47214755900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.csk.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów zużywalnych, pomocniczych, eksploatacyjnych, czynników sterylizacyjnych, wskaźników oraz preparatów chemicznych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych, pomocniczych, eksploatacyjnych, czynników sterylizacyjnych, wskaźników oraz preparatów chemicznych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni 1.1. Zamawiający podzielił zamówienie na poszczególne części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych /art.2 pkt.6, art.36 ust.2 pkt.1 Pzp/: Pakiet Nr 1: Dostawa materiałów pomocniczych Pakiet Nr 2: Dostawa preparatów i produktów do sprzętu firmy Aesculap Pakiet Nr 3: Dostawa kaset do sterylizacji plazmowej Pakiet Nr 4: Dostawa materiałów zużywalnych Pakiet Nr 5: Dostawa wskaźników chemicznych Pakiet Nr 6: Dostawa artykułów ze stali nierdzewnej Pakiet Nr 7: Dostawa materiałów do systemu MEDOK Pakiet Nr 8: Dostawa wanien dezynfekcyjnych 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo- ilościowo – cenowy - Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Dostawy zamówień cząstkowych będą realizowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w okresie: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poniżej przedstawiono wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO- ILOŚCIOWO -CENOWY” – Załącznik Nr 2 do SIWZ (Zamawiający nie wymaga składania formularzy Pakietów, na które Wykonawca nie składa oferty) 3. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) - Załącznik nr 4 do SIWZ; Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 5.Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). 6. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 7 do SIWZ) o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Załącznik nr 5 do SIWZ; Uwaga: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg Załącznika nr 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji pacjentów.
Dodano: 2022-10-18 - Dostawa akcesoriów do sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Dodano: 2022-09-19 - COV/53/2021 Dostawa obwodów oddechowych, kaniul donosowych, komór nawilżających do respiratora "Inspire" oraz filtrów HEPA
Dodano: 2021-12-16 - COV/34/2021 Dostawa cewników do odsysania górnych dróg oddechowych, strzykawek, worków do zbiórki moczu, przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, masek z workiem, drenów do tlenu oraz cewników do tlenu
Dodano: 2021-11-17 - COV/35/2021 Zakup 20 sztuk stetoskopów
Dodano: 2021-11-17 - dostawa dwóch Defibrylatorów
Dodano: 2021-10-08 - dostawa czterech zestawów sprzętu Aivro 2-set wraz z akcesoriami jednorazowymi
Dodano: 2021-09-10 - Dostawa urządzenia do dezynfekcji z archiwizacją
Dodano: 2021-09-03 - dostawa zestawu Cough Assist E 70
Dodano: 2021-09-03 - dostawa ssaków pneumatycznych
Dodano: 2021-09-03