Przetargi.pl
Dostawa materiałów z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni bitumicznych z podziałem na 2 zadania: ZADANIE NR 1 – Dostawa 80 ton kationowej, szybkorozpadowej emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC; ZADANIE NR 2 – Dostawa 40 ton mieszanki mineralno – bitumicznej „na zimno” (workowanej) do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od - 20oC do + 40oC.

Powiat Piski - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 232 807, , fax. 0-87 4232422
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piski - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu
    ul. Czerniewskiego 6
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 232 807, , fax. 0-87 4232422
    REGON: 79067601000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni bitumicznych z podziałem na 2 zadania: ZADANIE NR 1 – Dostawa 80 ton kationowej, szybkorozpadowej emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC; ZADANIE NR 2 – Dostawa 40 ton mieszanki mineralno – bitumicznej „na zimno” (workowanej) do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od - 20oC do + 40oC.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni bitumicznych z podziałem na 2 zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawa 80 ton kationowej, szybkorozpadowej emulsji asfaltowej C65B3PU/RC; ZADANIE NR 2 - Dostawa 40 ton mieszanki mineralno – bitumicznej „na zimno” (workowanej) do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od – 20 st. C do 40 st. C. W/w ilości materiałów są ilością szacunkową i mogą ulec zmniejszeniu z uwagi na stan techniczny nawierzchni bitumicznych, powstałe ubytki i potrzebę wykonania remontów cząstkowych. Miejsce dostaw: 1) Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6; 2) Obwód Drogowy Nr 2 w Orzyszu, ul. Polna 18. Materiały dostarczane będą partiami, w ilości po ok. 10 ton jednorazowo, na pisemne zgłoszenie Zamawiającego (faksem lub drogą elektroniczną). Wykonawca dostarczy zamówioną partię materiału w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 4 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Kationowa emulsja asfaltowa powinna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013-10E oraz powinna posiadać certyfikaty lub świadectwa, potwierdzające spełnienie tej normy. Wykonawca przy każdej dostawie będzie zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczona emulsja spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Mieszanka mineralno-bitumiczna powinna być materiałem dobrej jakości, wytworzona z drobnoziarnistej mieszanki mineralnej o uziarnieniu od 0 do 10 mm, na bazie modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego; - przeznaczona do stosowania w temperaturze otoczenia od -20 st. C do 40 st.C; - posiadać aktualną Aprobatę Techniczną stwierdzającą przydatność mieszanki do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych; - posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych; - posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym; 2)Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3)Zobowiązanie w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach