Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ogłasza przetarg
- Adres: 21-200 Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3542314 , fax. 083 3541694
- Data zamieszczenia: 2014-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie
ul. Wojska Polskiego 21 21
21-200 Parczew, woj. lubelskie
tel. 083 3542314, fax. 083 3541694
REGON: 00016771100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów w celu realizacji zadania pn. Budowa chodnika w miejscowości Jawidz w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz na odcinku o długości 0,590 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących materiałów na plac budowy: 1) Krawężnik drogowy betonowy 100 x 30 x 20 cm - 591,00 m, 2) Obrzeże betonowe 30 x 8 cm - 53,00 m, 3) Obrzeże betonowe 20 x 6 cm - 591,00 m, 4) Kostka brukowa szara grubości 6 cm - 968,00 m2, 5) Kostka brukowa szara grubości 8 cm - 330,00 m2, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Wykonawca potwierdzi jakość dostarczonych materiałów poprzez przedłożenie deklaracji zgodności. 3. Materiały dostarczone będą na plac budowy w m. Jawidz oraz rozładowane na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca dostarczy elementy betonowe w opakowaniach tzw. palety. Odbiór palet nastąpi na koszt Wykonawcy, po wbudowaniu materiałów. 5. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi 2 lata. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru całości dostaw tj. podpisania dokumentu W. 6. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad zakupionych materiałów, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w OPZ, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w OPZ (Zał. I). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika E, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie , że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. 9. Wartość zamówienia: 50.599,53 zł netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą na miejsce wbudowania oraz rozładunkiem kostki brukowej szarej grubości 6cm
Dodano: 2016-05-17 - Zakup wraz z dostawą na miejsce wbudowania oraz rozładunkiem kostki brukowej szarej w ilości 3000m2.
Dodano: 2015-05-13 - dostawa materiałów w celu realizacji zadania pn.: Budowa chodnika w miejscowości Jawidz w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 829 Łucka - Łęczna - Biskupice od km 8+646 do km 9+310 na odcinku o długości 0,664 km - ZADANIE NR 1 oraz Remont chodnika w miejscowości Spiczyn - Kijany w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 829 Łucka - Łęczna - Biskupice od km 13+555 do km 14+230 na odcinku o długości 0,675 km - ZADANIE NR 2
Dodano: 2014-09-23 - Dostawa materiałów w celu realizacji zadania pn. Budowa chodnika w miejscowości Świerże w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Zosin na odcinku o długości 0,185 km
Dodano: 2014-08-06 - dostawa materiałów w celu realizacji zadania pn. Budowa chodnika w miejscowości Jawidz w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz na odcinku o długości 0,590 km
Dodano: 2014-07-30 - Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków, na odcinku o długości 0,400 km - zadanie nr 1 - materiały drogowe - zadanie nr 2 - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - zadanie nr 3 - materiały do kanalizacji deszczowej
Dodano: 2014-06-02 - Zakup wraz z dostawą na miejsce wbudowania oraz rozładunkiem kostki brukowej szarej
Dodano: 2014-05-13 - Zakup wraz z dostawą na miejsce wbudowania oraz rozładunkiem kostki brukowej szarej w ilości 3000 m2
Dodano: 2014-03-26 - Sprzedaż i dostawę kostki brukowej betonowej i innych drogowych materiałów konstrukcyjnych
Dodano: 2014-03-20 - Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków, od km 67+290 do km 67+500, na odcinku o długości 0,210 km
Dodano: 2013-10-21