Przetargi.pl
Dostawa materiałów szewnych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8105800 , fax. 91 8105802
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Piotra Skargi 9-11
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8105800, fax. 91 8105802
    REGON: 810200960
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów szewnych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych oraz jednorazowych narzędzi do zespoleń naczyniowych z podziałem na 10 zadań do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów dołączonych do oferty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Formularz Ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa – musi być złożone w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; Wykaz dokumentów i oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 6) Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć po jednej saszetce oryginalnie zamkniętej próbki opisanej numerem zadania i pozycji w zadaniu , w celu weryfikacji zgodności z SIWZ w następującym zakresie Zadanie nr 1 – pozycja 4,6,14,15,18,24,29,35,37,38,39 Zadanie nr 2 – pozycja 7,12,13,19,23,25,26 Zadanie nr 3 – pozycja 3,5,10,12,14,15,20 Zadanie nr 4 – pozycja 1,2,4,6,9,12,17,19 Zadanie nr 5 – pozycja 1,9,10,14 Zadanie nr 6 – pozycja 4,6 Zadanie nr 7 – pozycja 2,3 Zadanie nr 8 – pozycja 1 7) Wszystkie posiadane materiały w języku polskim dotyczące oferowanych produktów – ulotki, karty katalogowe wraz z charakterystyką, opisem i instrukcją użytkowania oferowanych wyrobów, potwierdzające że oferowane wyroby medyczne spełniają zapisy SIWZ – z zaznaczeniem nr katalogowych oferowanych wyrobów tj. nr zadania/ nr pozycji w zadaniu 8) Oświadczenie producenta dotyczące silikonizacji igieł oraz wykonania igieł ze stali nierdzewnej (dotyczy zadań, w których jest to wymagane); 9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt 4 i 5) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawcy mogą wspólnie się ubiegać o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach