24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2020-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów sanitarnych i budowlanych na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych i budowalnych na rzecz 24 WOG w Giżycku zgodnie z wykazem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1, nr 2 do SIWZ). II. Informacje dotyczące PRODUKTU/ MATERIAŁU: 1. Wykonawca w ZESTAWIENIU CENOWYM (odpowiednio załącznik nr 4, nr 5 SIWZ) ma wycenić podane tam ilości bez względu na ilość materiału/wyrobu w paletach/opakowaniach pakowanych fabrycznie. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. 2.1 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp., jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami SIWZ. 2.2 Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe. 2.3 W przypadku wystąpienia w załączniku nr 1 lub 2 do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez Wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. 3. Wszystkie materiały-wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych. 3.1 Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 4. Dostarczone materiały muszą być: 4.1 Fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym oraz posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. 4.2 W początkowym terminie jego przydatności do spożycia. III. Informacje dotyczące DOSTAWY: 1. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców (odpowiednio załącznik nr 9, nr 10 do SIWZ) wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika, na koszt Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44163240-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 3 do SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Zestawienie cenowe (odpowiednio załącznik nr 4, nr 5 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną