42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 26-603 Radom, Sadków
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
- Data zamieszczenia: 2019-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Sadków 9
26-603 Radom, woj. mazowieckie
tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
REGON: 14267631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów sanitarno- hydraulicznych, elektrycznych oraz budowlanych do bieżących konserwacji i napraw dla 42 BLSZ w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów sanitarno-hydraulicznych, elektrycznych oraz budowlanych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2019 r. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załącznikach 1A,1B,1C do SIWZ i umowy. Materiały sanitarne, elektryczne, budowlane przeznaczone dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będące na zaopatrzeniu mają być dostarczone do loco magazynu SOI w (JW 4938 Radom, JW 3688 Sochaczew, 1 Ośrodek Radioelektroniczny w Grójcu) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: a) dla części I w kwocie 1 167,43 zł brutto, b) dla części II w kwocie 1 801,63 zł brutto; c) dla części III w kwocie 2 054,30 zł brutto. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze.zm./. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu prowadzonym przez: NBP o/o Warszawa nr r-ku: 96 1010 1010 0136 2213 9120 0000 z dopiskiem: Wadium dotyczące –,,Dostawa materiałów sanitarno- hydraulicznych, elektrycznych oraz budowlanych do bieżących konserwacji i napraw dla 42 BLSZ w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2019 r.’’ nr sprawy 36/PN/2019.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – gdy dotyczy. 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - Załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy. 7. Kart katalogowych produktów równoważnych w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych w celu potwierdzenia spełnienia przez produkty parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. (Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że zaoferowane materiały posiadają takie same parametry lub lepsze jak materiały wskazane przez Zamawiającego – gdy dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (załącznik nr 6 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. „[…] Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.” UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów stolarskich - okucia meblowe
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa materiałów sanitarnych
Dodano: 2023-09-11 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych oraz elektrycznych na potrzeby remontu wybranych pomieszczeń Oddziału Dolnośląskiego – Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2022-12-12 - „zakup wraz z dostawą materiałów niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na odwodnieniu dróg powiatowych w Otwocku t.j. ul. Matejki, Filipowicza, Kołłątaja, Warszawska, Andriollego/Sosnowa”.
Dodano: 2021-12-03 - Dostawa materiałów ślusarskich dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2020-09-18 - „Zakup i montaż zamknięcia wlotu do rurociągu upustu dennego Zbiornika Krzanowice, m. Krzanowice”
Dodano: 2020-08-24 - Dostawa urządzeń i materiałów na potrzeby realizacji zadania pn. „Modernizacja instalacji wraz z pracami ogólnobudowlanymi w hali fizycznej w budynku Reaktora Maria” do Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku
Dodano: 2019-11-28 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych
Dodano: 2019-05-08 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW REMONTOWYCH ORAZ WYKŁADZIN DLA WIŁ
Dodano: 2019-04-03 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW REMONTOWYCH I WYKŁADZIN DLA WIŁ
Dodano: 2018-11-05