Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na części opisane Pakietami 1-7: Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby organizacji studenckich oraz Biura Karier Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby władz rektorskich Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 4: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. „Wirtualna Klinika Równowagi” (7 pozycji); Pakiet 5: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. „Wirtualna Klinika Równowagi”(16 pozycji); Pakiet 6: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. „Polska Platforma Medyczna” (6 pozycji); Pakiet 7: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. „Polska Platforma Medyczna” (1 pozycja) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Pakietów jw., zawartym w Załącznikach od 2.1 do 2.7 do SIWZ („Formularze cenowe zawierające opis przedmiotu zamówienia”), na warunkach określonych we "Wzorze umowy", stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 2.1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załącznikach od 2.1 do 2.7 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2) Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf, tiff, cdr, psd lub gif) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 2.3) Dostawa przedmiotu zamówienia do następujących jednostek organizacyjnych WUM: Pakiet 1: Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426. Pakiet 2: 1) magazyn A, Działu Logistyki WUM (ATZ), 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 3; 2) Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426. Pakiet 3: Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426 Pakiety 4 i 5: Zakład Rehabilitacji WUM (2F1), Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne, 02-109 Warszawa, ul. Księcia Trojdena 2c. Pakiety 6 i 7: Biblioteka Główna WUM (BIBG), Centrum Biblioteczno-Informacyjne, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 63 - zgodnie ze szczegółowymi informacjami zawartymi w „Rozdzielniku realizacji dostaw materiałów promocyjnych w zakresie Pakietów 1-7” stanowiącym Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. 2.4) Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania Protokołów odbioru (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Wzoru umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołów odbioru. 3) Klauzula społeczna: Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga udziału w realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoby: - niepełnosprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r., poz. 721 z późn. zm.) i/lub - młodocianej, o której mowa w przepisach prawa pracy w celu przygotowania zawodowego i/lub - innej osoby, o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U. z 2011 r., poz. 225 i 1211 oraz z 2015 r., poz. 1220 i 1567) zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilno-prawnej, z zastrzeżeniem, że wymóg wskazania jednej osoby jw. jest bezwzględnie wymagany, natomiast wskazanie drugiej i następnych osób, o których mowa powyżej, podlega ocenie w ramach kryterium Aspekty społeczne, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 4 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XXXI SIWZ, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu dokument/y potwierdzający, że deklarowana liczba osób wykazana w Formularzu ofertowym posiada status osoby wymienionej powyżej, z zastrzeżeniem, że dane osobowe będą zanonimizowane. Nieprzedłożenie Zamawiającemu ww. dokumentów, skutkować będzie odstąpieniem od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i zatrzymaniem wadium (w odniesieniu do przedmiotu zamówienia opisanego Pakietami 1-5), w oparciu o art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie poszczególnych Pakietów, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w zależności od Pakietu, na który składa ofertę, odpowiednio w wysokości: 1) Pakiet 1 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych), 2) Pakiet 2 – 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych) 3) Pakiet 3 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 4) Pakiet 4 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych), 5) Pakiet 5 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych). W zakresie dostaw objętych Pakietami 6 i 7 wadium nie jest wymagane. 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (z jednoznacznym określeniem Pakietu/Pakietów, których wadium dotyczy), a dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Millennium 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 i 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dot. pkt III.3) W postępowaniu wymagane jest złożenie Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, natomiast nie jest wymagane złożenie Oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach