Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM”

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 000288917
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 Formularzu cenowym zawierający opis przedmiotu zamówienia, do którego załączone zostały wzory/projekty graficzne poszczególnych produktów (w formie oddzielnych plików – wzory: A,B,C,D,E). 3. Załączenie wzorów/projektów graficznych produktów ma wyłącznie na celu określenie pożądanego standardu i jakości produktów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dopuszcza produkty równoważne, tj. takie, których parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizacja zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamówienia określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy zawierający opis przedmiotu zamówienia) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.1. Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf lub tiff) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 4.2. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Zakładu Pielęgniarstwa Społecznego WUM, ul. Ciołka 27, 01-445 Warszawa. 4.3. Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania protokołu odbioru (zgodnego ze wzorem załączonym do umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołu odbioru. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy zawierający opis przedmiotu zamówienia oraz winien załączyć próbki określone w ust. 1.3.1 Rozdziału XIV SIWZ. 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzula społeczna: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej) przy realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub min. 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w ust.1 przy realizacji przedmiotu umowy powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia ww. osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej lub osoby bezrobotnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowód jej zatrudnienia wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność tej osoby (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej) lub status osoby bezrobotnej (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, np. skierowanie właściwego urzędu pracy). 4) W przypadku nie zatrudnienia na zasadach wskazanych powyżej przy realizacji przedmiotu zamówienia osoby, o której mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt 5 Wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób niepełnosprawnych/bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa przyjęcia pracy przez skierowane osoby. 5) Jeżeli niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej w terminie określonym w umowie nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy wymienionych jw., wtedy Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku zatrudnienia takiej osoby lub wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin jej zatrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach