1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-049 Lublin, Al. Racławickie
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 261 183 203 , fax. 261 183 203
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Al. Racławickie 23
20-049 Lublin, woj. lubelskie
tel. 261 183 203, fax. 261 183 203
REGON: 43102223200011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl; 1wszk.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I PRACOWNI HISTOPATOLOGICZNEJ ORAZ ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI I MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO OZNACZANIA OB NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej i pracowni histopatologicznej oraz zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi i moczu wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania OB na potrzeby 1 WSZKZP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku, zgodnie z ofertą cenową oraz warunkami granicznymi określonymi w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2.1- 2.4 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 4 zadaniach: Zadanie nr 1 - System próżniowy do pobierania krwi, Zadanie nr 2 - Materiały jednorazowe do diagnostyki laboratoryjnej, Zadanie nr 3 - System do próżniowego pobierania moczu. Zadanie nr 4 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych po pracowni cytologii i histopatologii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę (oświadczenia i dokumenty).Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców : a) Wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w Rozdziale IV pkt. IV.1 ppkt. 1) niniejszej SIWZ – oraz jeżeli dotyczy wskazane w pkt. IV.1. ppkt.1.1- 1.3. – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, c) Wypełnione Formularze cenowe,, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załącznikach nr 2.1-2.4 do SIWZ, wskazujące co najmniej na: – przedmiot zamówienia – jednostkę miary – zapotrzebowana ilość, – wielkość opakowania/ ilość opakowań/ – cenę jednostkową netto oznaczenia/ opakowania/ 1 miesiąc dzierżawy – wartość netto – stawkę podatku VAT w %, – wartość VAT zł – wartość brutto – nazwę produktu / producent, numer katalogowy/, e) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT : Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2022-10-12 - Dostawa Pean jednorazowy prosty 14 cm.
Dodano: 2022-02-09 - Dostawa pincety automatycznej jednorazowej prostej 14 cm, Peam jednorazowy prosty 14 cm
Dodano: 2021-12-10 - Zakup 400 szt. maseczek ochronnych
Dodano: 2021-10-08 - Indywidualne środki ochronne – maseczki medyczne 100 sztuk.
Dodano: 2021-07-23 - Dostawa torebek do transportu próbek materiału zakaźnego.
Dodano: 2021-06-18