Przetargi.pl
dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie)

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14500 Braniewo, ul. Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 208 361 , fax. 556 208 362
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
    ul. Moniuszki 13
    14500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 208 361, fax. 556 208 362
    REGON: 28024206800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego w tym mleka modyfikowanego oraz leków (uzupełnienie) 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania: 1.2.1. Zadanie 1: Materiały opatrunkowe 1.2.2. Zadanie 2: Materiały opatrunkowe stosowane w profilaktyce i leczeniu odleżyn oraz trudno gojących się ran 1.2.3. Zadanie 3: Pieluchomajtki 1.2.4. Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi 1.2.5. Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni 1.2.6. Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk, skóry i błon śluzowych 1.2.7. Zadanie 7: Rękawice 1.2.8. Zadanie 8: Nici chirurgiczne 1.2.9. Zadanie 9: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD 1.2.10. Zadanie 10: Preparaty do żywienia dojelitowego 1.2.11. Zadanie 11: Mleko modyfikowane 1.2.12. Zadanie 12: Leki (uzupełnienie) 1.2.13. Zadanie 13: Leki (uzupełnienie) 1.2.14. Zadanie 14: Leki (uzupełnienie) 1.2.15. Zadanie 15: Leki (uzupełnienie) 1.2.16. Zadanie 16: Leki (uzupełnienie) 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy stanowiący również załącznik do umowy. 1.4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Dotyczy zadania 1:Warunki: 2.1.1. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN - EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną 2.2. Dotyczy zadania 4,5.6:Warunki: 2.2.1. Wymagane Karty charakterystyki powinny: 2.2.1.1. zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia napisane językiem prostym i zrozumiałym, 2.2.1.2. zawierać 16 obowiązkowych punktów zgodnie z rozporządzeniem. 2.3. Dotyczy zadania 10,11:Warunki: 2.3.1. Jeżeli po ogłoszeniu niniejszego postępowania przetargowego zostanie wstrzymana produkcja preparatu lub zostanie on wycofany z obrotu, Wykonawca winien przed złożeniem oferty zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o ustosunkowanie się do sprawy, 2.4. Dotyczy zadania 12-16:Warunki 2.4.1. Były zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, 2.4.2. Posiadały aktualne świadectwa rejestracyjne dopuszczające je do stosowania z zaznaczeniem na opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, 2.4.3. Termin przydatności leków nie krótszym niż 60 dni 2.4.4. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.), niż zamieszczona w SIWZ; a także w przypadku, gdy wycena innych opakowań leków spełniających właściwości terapeutyczne jest korzystniejsza pod względem ekonomicznym należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, 2.4.5. W przypadku, gdy w zadaniach przetargowych znajdują się leki wycofane lub ich produkcja została wstrzymana, Oferent do wyceny danej pozycji winien użyć ceny przed wycofaniem lub wstrzymaniem produkcji danego asortymentu. Należy o tym fakcie zamieścić w ofercie odpowiednią adnotacje informującą Zamawiającego lub zaproponować lek równoważny w po uprzednim dopuszczeniu przez Zamawiającego, 2.4.6. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci proponowanych preparatów – tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki i odwrotnie, 2.4.7. Zamawiający dopuszcza wycenę leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki, lecz różniący się postacią (tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie fiolki na ampułki i odwrotnie) przy zachowaniu tej samej drogi podania 2.5. Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 ( Apteka). 2.6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy 2.7. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnej koncesji lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub wytwarzania(producenci) oraz w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R Informacje dodatkowe Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie(producenci) i/lub dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R 9 (dotyczy zadania 12-16)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),Wzór umowy (dotyczy zadania 1-9), wzór umowy n(dotyczy zadania 10,11), wzór umowy n(dotyczy zadania 12-16)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach