Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, majtek i rękawic

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
  • Data zamieszczenia: 2016-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 52
    66235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
    REGON: 8046718700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, majtek i rękawic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, majtek oraz rękawic w ciągu maksimum 7 dni od złożenia zamówienia transportem Wykonawcy do Apteki szpitalnej w dni robocze w godzinach 7:25 – 14:00. Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 8 zadań. Zamawiający dopuszcza inną niż wskazana przez Zamawiającego ilość sztuk poszczególnych asortymentów w opakowaniach zbiorczych, przy jednoczesnym przeliczeniu ilości sztuk tak, aby była ona zgodna z ilością sztuk wymaganą przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w formularzu cenowym lub o wyższych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach