Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic

Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 14300 Morąg, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 574 231 , fax. 897 574 593
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Dąbrowskiego 16
    14300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 574 231, fax. 897 574 593
    REGON: 30655500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmorag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będą sukcesywne dostawy opatrunków oraz rękawic do Szpitala Miejskiego w Morągu Spółka z ograniczona odpowiedzialnością. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane pakiety od 1 do 23 na dowolną ilość pakietów. W ramach danego zadania wymagane jest złożenie oferty pełnej na wszystkie pozycje w danym pakiecie - nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych na poszczególne wybrane pozycje w pakietach. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, a ich wielkość asortymentu i częstotliwość dostaw wynikać będzie z zapotrzebowań zamawiającego, wyrażonych na piśmie, przesłanych faxem bądź uzgadnianych telefonicznie. Niedopuszczalne jest wysyłanie towaru, który nie był objęty zamówieniem. Realizacja dostaw w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Wykonawca może zaoferować wyłącznie takie wyroby medyczne, które są dopuszczone do obrotu w Polsce. Oferowane wyroby muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107, poz.679.) oraz SIWZ. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w Formularzu cenowym: załącznik nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy – załącznik nr 1 i 2 do SIWZ 2. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. W celu dokonania oceny parametrów techniczno – użytkowych oferowanych produktów oraz potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” . Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w zał. nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie użytkowej nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy. Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w zał. nr 2 do SIWZ, nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 UPZP. Dotyczy pakietów: 19-22.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach