Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
- Data zamieszczenia: 2015-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
ul. Wiejska 9 9
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
REGON: 00030232700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.webc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy Sprawa nr ZP/18/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i innych mat. medycznych jednorazowego użytku w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Odzież, serwety (CPV 33.14.11.00-1); 2) Pakiet nr 2 - Opaski gipsowe, podkłady pod gips (CPV 33.14.11.00-1); 3) Pakiet nr 3 - Plastry, przylepce (CPV 33.14.11.12-8); 4) Pakiet nr 4 - Pieluszki dla noworodków, dzieci i pieluchomajtki dla dorosłych (CPV 33.77.20.00-2, 33.77.12.00-7). 5) Pakiet nr 5 - Tupfery, setony (CPV 33.14.11.18-0); 6) Pakiet nr 6 - Gazy, lignina, wata (CPV 33.14.11.14-2); 7) Pakiet nr 7 - Opatrunki specjalistyczne (CPV 33.14.11.11-1); 8) Pakiet nr 8 - Opatrunki hydrożelowe (CPV 33.14.11.11-1) 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie wszystkich pakietów zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa Handlowa, nazwę handlową zaoferowanego produktu. Wykonawca może zaoferować inne opakowanie niż zostało wskazane w formularzu cenowym, pod warunkiem uzyskania zgody od Zamawiającego. Po zmianie wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia i wpisania nowej ilości opakowań (dokonaną zmianę w formularzu prosimy pogrubić). Ostateczna ilość opakowań prosimy zaokrąglić do pełnego opakowania wzwyż. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1) Pakiet nr 1 - Odzież, serwety - 610,00 zł 2) Pakiet nr 2 - Opaski gipsowe, podkłady pod gips - 180,00 zł 3) Pakiet nr 3 - Plastry, przylepce - 320,00 zł 4)Pakiet nr 4 - Pieluszki dla noworodków, dzieci i pieluchomajtki dla dorosłych - 2460,00 zł 5) Pakiet nr 5 - Tupfery, setony - 565,00 zł 6) Pakiet nr 6 - Gazy, lignina, wata - 1770,00 zł 7) Pakiet nr 7 - Opatrunki specjalistyczne - 190,00 zł 8) Pakiet nr 8 - Opatrunki hydrożelowe - 160,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr rachunku 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy cząstkowej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów szewnych, materiału hemostatycznego dla apteki szpitalnej.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa materiałów szewnych dla apteki szpitalnej.
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa materiałów szewnych, wosku kostnego, materiału hemostatycznego, albumin dla apteki szpitalnej.
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa ZP/16/2014
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów szewnych, wosku kostnego, materiału hemostatycznego dla apteki szpitalnej.
Dodano: 2014-07-25 - dostawy sukcesywne materiałów szewnych
Dodano: 2012-06-28 - Zakup i dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2011-09-15 - 2/MO/2010
Dodano: 2010-09-24 - Sukcesywne Dostawy Materiałów Opatrunkowych (znak: PN-12/2010)
Dodano: 2010-07-05 - dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2009-12-18