Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Poduchowne
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2805600 , fax. 63 2788400
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Poduchowne 1
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 63 2805600, fax. 63 2788400
REGON: 30005000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - Pakiet nr 1 – 23,00 zł, - Pakiet nr 2 – 810,00 zł, - Pakiet nr 3 – 695,00 zł, - Pakiet nr 4 – 1 512,00 zł, - Pakiet nr 5 – 74,00 zł, - Pakiet nr 6 – 19,00 zł, - Pakiet nr 7 – 469,00 zł, - Pakiet nr 8 – 257,00 zł, - Pakiet nr 9 – 500,00 zł, - Pakiet nr 10 – 386,00 zł, - Pakiet nr 11 – 298,00 zł, - Pakiet nr 12 – 648,00 zł, - Pakiet nr 13 – 428,00 zł, - Pakiet nr 14 – 85,00 zł, - Pakiet nr 15 – 118,00 zł, - Pakiet nr 16 – 78,00 zł, - Pakiet nr 17 – 85,00 zł, - Pakiet nr 18 – 38,00 zł, - Pakiet nr 19 – 328,00 zł, - Pakiet nr 20 – 49,00 zł, - Pakiet nr 21 – 103,00 zł, - Pakiet nr 22 – 46,00 zł, - Pakiet nr 23 – 19,00 zł, - Pakiet nr 24 – 173,00 zł, - Pakiet nr 25 – 119,00 zł, - Pakiet nr 26 – 28,00 zł, - Pakiet nr 27 – 243,00 zł, - Pakiet nr 28 – 11,00 zł, - Pakiet nr 29 – 162,00 zł, - Pakiet nr 30 – 42,00 zł, - Pakiet nr 31 – 12,00 zł, - Pakiet nr 32 – 20,00 zł, - Pakiet nr 33 – 743,00 zł, - Pakiet nr 34 – 43,00 zł, - Pakiet nr 35 – 169,00 zł, - Pakiet nr 36 – 47,00 zł, - Pakiet nr 37 – 45,00 zł, - Pakiet nr 38 – 22,00 zł, - Pakiet nr 39 – 31,00 zł, - Pakiet nr 40 – 32,00 zł, - Pakiet nr 41 – 188,00 zł, - Pakiet nr 42 – 11,00 zł, - Pakiet nr 43 – 23,00 zł, - Pakiet nr 44 – 12,00 zł, - Pakiet nr 45 – 14,00 zł, - Pakiet nr 46 – 184,00 zł, - Pakiet nr 47 – 190,00 zł, - Pakiet nr 48 – 38,00 zł, - Pakiet nr 49 – 342,00 zł, Pakiet nr 50 – 104,00 zł, - Pakiet nr 51 – 462,00 zł, - Pakiet nr 52 – 12,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnione zestawienie asortymentowo – cenowe wg Załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) dowód wniesienia wadium, d) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, e) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne, f) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, wg Załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ponadto zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim III
Dodano: 2023-05-24 - Sukcesywna dostawa opatrunków
Dodano: 2023-03-23 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Dodano: - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa opatrunków standardowych powtórzenie unieważnionych pakietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu,
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2021-01-19 - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa opatrunków i pieluchomajtek
Dodano: 2020-11-20