Przetargi.pl
„Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/04PN/2019

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/04PN/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/04PN/2019 Przedmiot zamówienia składa się z 10 pakietów. Pakiet nr 1 – maski, obłożenia, osłony Pakiet nr 2 – obłożenia, osłony Pakiet nr 3 – czepki, maski, podkłady, rękawice, obłożenia Pakiet nr 4 – czepki, maski, fartuchy, obłożenia specjalistyczne i osłony Pakiet nr A – pokrowce, osłony na aparaturę Pakiet nr B – pokrowce, osłony na aparaturę Pakiet nr C – pampersy Pakiet nr D – osłony na głowicę USG Pakiet nr E – fartuchy barierowe Pakiet nr F – osłony na głowicę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: • Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie • zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) Zaoferują produkty zgodne z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm), oraz zgodne z Dyrektywą 93/42/EEC posiadające świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE) – dotyczy wszystkich pakietów 2) Zaoferują produkty zaliczone do środków ochrony indywidualnej zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG z późn. zm. wdrożoną Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r.w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U.2005.259.2173) posiadające deklarację zgodności z dyrektywą 89/686/EWG – dotyczy Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 3 poz 38, Pakiet 4 poz. 72,74,75,76,77 3) Zaoferują produkty posiadające dokumenty potwierdzające spełnienia norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie: • Pakiet 1 poz. 3 – zgodność z normą EN 149:2001 FFP3, EN 14 683 • Pakiet 1 poz. 11 – zgodność z normą PN EN 13795 • Pakiet 2 poz 12-28 – zgodność z normą PN EN 13795 • Pakiet 2 poz. 24-28 – fartuch chirurgiczny wchodzący w skład zestawu zgodny z normą PN EN 13795 • Pakiet 3 poz. 29-32 – zgodność z normą EN 14 683 • Pakiet 3 poz. 33 - zgodność z normą EN 14 683 • Pakiet 3 poz. 37 - zgodność z normą EN 455-1; EN 374-3, ASTM F1671 • Pakiet 3 poz. 38 - zgodność z normą EN 420, EN 374-2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzona certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej) • Pakiet 4 poz. 43,44 - zgodność z normą PN-EN 14683 II • Pakiet 4 poz. 45 - zgodność z normą PN-EN 14683 II R • Pakiet 4 poz. 51,52,54,55,63 - zgodność z normą PN EN 13795 • Pakiet 4 poz. 53- zgodność z normą PN EN 13795 1-3 • Pakiet 4 poz. 61 – zgodnośc z normą PN EN 13795-3, • Pakiet 4 poz. 72 - zgodność z normą EN 420, 374-1,2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz.73 - zgodność z normą EN 374-1,2,3, (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną) ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz. 74- zgodność z normą EN 374-1,2,3 (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455-1,2 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz. 75 – zgodność z normą EN 388, EN 420, EN 374-1,2,3 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz. 76 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671 • Pakiet 4 poz. 77 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671 • Pakiet E poz. 1 – zgodność z normą PN-EN 13795 4) Zaoferują produkty posiadające opis (karta techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) w przypadku, w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (gotowego produktu po sterylizacji). W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) zaoferują preparaty barierowe, gdzie skuteczność ochrony skóry jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 4) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 5,6) – wykaz publikacji badań klinicznych na każde żądanie Zamawiającego. 7) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu lub instrukcji - na każde żądanie Zamawiającego dostarczą próbki. 8) obowiązuje termin realizacji zamówienia – tryb normalny, który będzie poddawany kryterium ocen - wartość punktowana zgodnie z rozdz. XXV SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu realizacji zamówienia w normalnym trybie w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularzu ofertowym. 9) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 10) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dot Pakietu nr 1,2,3,4 ) oraz Załącznik nr 4a do SIWZ (dot. Pakietu A,B,C,D,E,F) 11) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach –dot. Pakietu 1,2,3,4 12) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport produktów do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 13) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ, 14) Okres ważności produktów musi wynosić, co najmniej 75% całkowitej długości ważności określonej przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ cz. XIII.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załączniki nr 3 dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), do oferty należy dołączyć: 4.2.1. Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo-cenowy Dokumenty wymagane na każde żądanie Zamawiającego: 4.2.2. wykaz publikacji badań klinicznych potwierdzający skuteczność ochrony skóry dla preparatu barierowego jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 1) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 2) 4.2.3. karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego po zakończonym procesie sterylizacji w przypadku w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu 1,2,3,4 4.2.4 dokumenty potwierdzające zgodność z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211) oraz zgodność z Dyrektywą 93/42/EEC dla produktów posiadających świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE – dotyczy wszystkich pakietów 4.2.5 opis produktu (karta katalogowa, techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wszystkich wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu A,B,C,D,F 4.2.6. próbki w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu dla wszystkich pakietów w postępowaniu 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1. dokumenty potwierdzające spełnienie norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie: • Pakiet 1 poz. 3 – zgodność z normą EN 149:2001 FFP3, EN 14 683 • Pakiet 1 poz. 11 – zgodność z normą PN EN 13795 • Pakiet 2 poz 12-28 – zgodność z normą PN EN 13795 • Pakiet 2 poz. 24-28 – fartuch chirurgiczny wchodzący w skład zestawu zgodny z normą PN EN 13795 • Pakiet 3 poz. 29-32 – zgodność z normą EN 14 683 • Pakiet 3 poz. 33 - zgodność z normą EN 14 683 • Pakiet 3 poz. 37 - zgodność z normą EN 455-1; EN 374-3, ASTM F1671 • Pakiet 3 poz. 38 - zgodność z normą EN 420, EN 374-2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzona certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej) • Pakiet 4 poz. 43,44 - zgodność z normą PN-EN 14683 II • Pakiet 4 poz. 45 - zgodność z normą PN-EN 14683 II R • Pakiet 4 poz. 51,52,54,55,63 - zgodność z normą PN EN 13795 • Pakiet 4 poz. 53- zgodność z normą PN EN 13795 1-3 • Pakiet 4 poz. 61 – zgodność z normą PN EN 13795-3, • Pakiet 4 poz. 72 - zgodność z normą EN 420, 374-1,2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz.73 - zgodność z normą EN 374-1,2,3, (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną) ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz. 74- zgodność z normą EN 374-1,2,3 (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455-1,2 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz. 75 – zgodność z normą EN 388, EN 420, EN 374-1,2,3 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną) • Pakiet 4 poz. 76 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671 • Pakiet 4 poz. 77 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671 • Pakiet E poz. 1 – zgodność z normą PN-EN 13795 4.4.2. deklarację zgodności z dyrektywą 89/686/EWG z późn. zm. (klasyfikacja produktu jako środka ochrony indywidualnej)– dotyczy Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 3 poz 38, Pakiet 4 poz. 72,74,75,76,77 4.4.3. Charakterystyka Produktu Leczniczego (CHPL) w przypadku zaoferowania asortymentu, który uzyskał status leku, 4.4.4. opis produktu (karta katalogowa, techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wszystkich wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu 1,2,3,4,F 4.4.5. certyfikat jednostki niezależnej dopuszczający do kontaktu z żywnością – dot. Pakiet 3 poz. 38, Pakiet 4 poz. 77 Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2017.570 t.j. z dnia 2017.03.17), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. SIWZ. cz. XXI.2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 oraz do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń jak również oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2a. Dokumenty wymagane na każde żądanie Zamawiającego: 2.5. wykaz publikacji badań klinicznych potwierdzający skuteczność ochrony skóry dla preparatu barierowego jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 1) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 2) 2.6 karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego po zakończonym procesie sterylizacji w przypadku w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu 1,2,3,4 2.7 dokumenty potwierdzające zgodność z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211) oraz zgodność z Dyrektywą 93/42/EEC dla produktów posiadających świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE – dotyczy wszystkich pakietów 2.8 opis produktu (karta katalogowa, techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wszystkich wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu A,B,C,D,E 2.9. próbki w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu dla wszystkich pakietów w postępowaniu 2.10. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach