Przetargi.pl
Dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8105800 , fax. 91 8105802
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Piotra Skargi 9-11
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8105800, fax. 91 8105802
    REGON: 810200960
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 19 zadań. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Dokładny opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określony został w załączniku nr 1. Przedmiot dostawy określono według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ - w wersji pisemnej i elektronicznej na płycie CD. Zamawiający dopuszcza złożenie w ofercie tylko tych stron formularza ofertowego z zadaniami na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga jednak, aby w wersji elektronicznej na płycie CD przy wypełnianiu układ danych w Formularzu Ofertowym został zachowany; 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 3) i 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 6) Katalog, prospekt lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego asortymentu zawierający opis przedmiotu zamówienia – potwierdzone za zgodność z oryginałem. 7) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzone za zgodność z oryginałem wszelkie posiadane materiały na temat oferowanych aparatów (prospekty, broszury, dane techniczne itp. w języku polskim), potwierdzające kompatybilność z oferowanymi produktami – dotyczy zadania nr 19; 8) dokumenty potwierdzające, że oferowane aparaty spełniają określone normy – deklaracje zgodności, certyfikaty CE – dotyczy zadania nr 19 9) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa – musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; 10) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 11)Wykonawcy mogą wspólnie się ubiegać o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach