Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Medyczna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3646105, 3646330 , fax. 243 646 101,36
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Medyczna 19
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3646105, 3646330, fax. 243 646 101,36
REGON: 65007000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wszplock.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w Płocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Materiały medyczne dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w Płocku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Zgodnie z pkt. VIII C SIWZ - Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia – wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (przykładowy wzór – wg załącznika nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B) Zgodnie z pkt. VIII D SIWZ - Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – nie dotyczy. C) Zgodnie z pkt. VIII E SIWZ - Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne) 1. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w załączeniu do oferty 1.1. oświadczenie wskazane w pkt. VIII A 1a niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A 1a SIWZ. 2. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów – dokument wymagany w pkt. VIII C 1 SIWZ. D) Zgodnie z pkt. VIII G SIWZ - inne dokumenty – wymagane w załączeniu do oferty: 1. Pełnomocnictwo: a) Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz - dotyczy oferty składanej w postaci pisemnej; b) Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się wykonawca (pełnomocnictwo) upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień - jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa - jak dla złożenia oferty. Dopuszcza się złożenia pełnomocnictwa w postaci elektronicznej z elektronicznym poświadczeniem zgodności odpisu z dokumentem ustanowienia pełnomocnictwa opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza - dotyczy oferty składanej w postaci elektronicznej. 2.Wypełnione formularze cenowe pakietów od nr 1 do nr 24 (tylko te, na które jest składana oferta) z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym oprócz ceny również nazwę oferowanego produktu, nazwę producenta oraz numer katalogowy, a także formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - dokument opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym osoby upoważnionej do podpisania oferty w imieniu wykonawcy w przypadku składania oferty elektronicznie lub własnoręczny podpis w przypadku składania oferty w postaci papierowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa preparatów myjących i dezynfekujących
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa produktów do Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w Płocku.
Dodano: 2022-09-30 - zakup „Kabiny do dekontaminacji 1 szt.” dla projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-02-16 - zakup „Zamgławiacza do pomieszczeń 2 szt.” oraz „Płynu do zamgławiacza 150 szt.”
Dodano: 2021-12-31 - Zakup dwóch stacji do dezynfekcji rąk do realizacji dotacji na doposażenie i drobne prace remontowe z uwzględnieniem potrzeb służących przeciwdziałaniu skutkom pandemii
Dodano: 2021-12-22 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-31 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-25 - Zakup automatycznego dezynfektora do bezdotykowej dezynfekcji dłoni – 2 szt.
Dodano: 2021-04-09 - Dozownik do bezdotykowej dezynfekcji dłoni DOZ-001AT.
Dodano: 2021-03-22