CENTRALNY OŚRODEK BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ ogłasza przetarg
- Adres: 90-613 Łódź, GDAŃSKA 80
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CENTRALNY OŚRODEK BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ
GDAŃSKA 80
90-613 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 471573372 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cobjwdl.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PKD 7430Z Badania i Analizy Techniczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów kontrolnych do programów zewnętrznej oceny realizowanych w ramach międzylaboratoryjnej oceny jakości badań dla Centralnego Ośrodka Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PAKIET Nr 1 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów chemii klinicznejPAKIET Nr 2– Materiały kontrolne do programu sprawdzianów koagulologicznychPAKIET Nr 3– Materiały kontrolne do programu sprawdzianów immunochemicznych poszerzonychPAKIET Nr 4 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów parametrów równowagi kwasowo-zasadowej i elektrolitów ISEPAKIET Nr 5 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów immunochemicznych markerów kardiologicznychPAKIET Nr 6 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów immunochemicznych markerów kardiologicznych- peptyd natriuretyczny BNPPAKIET Nr 7 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów hematologicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt.1-4:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;4) zdolności technicznej lub zawodowej.W zakresie art. 112 ust. 2 pkt.1-3 Zamawiający nie określa wymagań.Zamawiający określa poniższe wymagania dla Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie art. 112 ust. 2 pkt.4 ustawy Pzp tj. :.Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, zgodnie z § 9. ust. 1. pkt.2 RMRPiT, jeżeli przedłożyWykaz dostaw wykonanych, min. 1 dostawa,, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Zamawiający wymaga: wykazu dostaw, o łącznej wartości brutto, co najmniejPakiet 1 59 400,00 złPakiet 2 35 000,00 złPakiet 3 91 000,00 złPakiet 4 20 500,00 złPakiet 5 31 500,00 złPakiet 6 7 200,00 złPakiet 7 48 500,00 złRAZEM 293 100,00
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa sprzętu medycznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-06 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do RKZ na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych
Dodano: 2023-07-12 - ZP/49/2023 - Dostawa zestawów odczynnikowych z kalibratorami do wykonywania oznaczeń białka w moczu i płynie mózgowo-rdzeniowym oraz odczynników do molekularnego oznaczania MSI dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2023-06-15 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do immunologii tranfuzjologicznej.
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa zestawu do multiomicznego immunoprofilowania tysięcy pojedynczych komórek białaczkowych
Dodano: 2023-05-25 - ZP 14/23 Dostawa odczynników do Pracowni Biologii Molekularnej
Dodano: 2023-05-17