Przetargi.pl
Dostawa materiałów kontrolnych do programów zewnętrznej oceny realizowanych w ramach międzylaboratoryjnej oceny jakości badań dla Centralnego Ośrodka Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi

CENTRALNY OŚRODEK BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 90-613 Łódź, GDAŃSKA 80
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRALNY OŚRODEK BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ
    GDAŃSKA 80
    90-613 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 471573372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cobjwdl.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PKD 7430Z Badania i Analizy Techniczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów kontrolnych do programów zewnętrznej oceny realizowanych w ramach międzylaboratoryjnej oceny jakości badań dla Centralnego Ośrodka Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET Nr 1 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów chemii klinicznejPAKIET Nr 2– Materiały kontrolne do programu sprawdzianów koagulologicznychPAKIET Nr 3– Materiały kontrolne do programu sprawdzianów immunochemicznych poszerzonychPAKIET Nr 4 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów parametrów równowagi kwasowo-zasadowej i elektrolitów ISEPAKIET Nr 5 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów immunochemicznych markerów kardiologicznychPAKIET Nr 6 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów immunochemicznych markerów kardiologicznych- peptyd natriuretyczny BNPPAKIET Nr 7 – Materiały kontrolne do programu sprawdzianów hematologicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt.1-4:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;4) zdolności technicznej lub zawodowej.W zakresie art. 112 ust. 2 pkt.1-3 Zamawiający nie określa wymagań.Zamawiający określa poniższe wymagania dla Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie art. 112 ust. 2 pkt.4 ustawy Pzp tj. :.Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, zgodnie z § 9. ust. 1. pkt.2 RMRPiT, jeżeli przedłożyWykaz dostaw wykonanych, min. 1 dostawa,, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Zamawiający wymaga: wykazu dostaw, o łącznej wartości brutto, co najmniejPakiet 1 59 400,00 złPakiet 2 35 000,00 złPakiet 3 91 000,00 złPakiet 4 20 500,00 złPakiet 5 31 500,00 złPakiet 6 7 200,00 złPakiet 7 48 500,00 złRAZEM 293 100,00
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach