Przetargi.pl
Dostawa materiałów i usługi w zakresie budownictwa drogowego na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 423 142 , fax. 166 426 630
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 166 423 142, fax. 166 426 630
    REGON: 65090060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów i usługi w zakresie budownictwa drogowego na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dostaw i usług w zakresie budownictwa drogowego na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga. Zadanie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdą część oddzielnie lub na wszystkie razem. Część 1 – Dostawa kruszywa drogowego Zamówienie obejmuję sprzedaż oraz dostawę kruszywa kamiennego według specyfikacji: - Kruszywo łamane frakcji 0 – 31,5 mm – 225 ton, - Kruszywo łamane frakcji 0 – 63 mm – 400 ton, Część 2 – Rozwiezienie kruszywa na wskazane miejsce Zamówienie polega na załadunku, transporcie i wyładunku wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem kruszywa we wskazane miejsce pojazdami o maksymalnej ładowności 5t, transport na odległość do 5 km w jednym kierunku z punktów składowania kruszywa – ilość 625 ton.Dokładna lokalizacja miejsc docelowych zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. W przypadku dostaw kruszywa pojazdami nie przekraczającymi 5t ładowności istnieje możliwość bezpośredniej dostawy w miejsca docelowe. Przy doborze sprzętu do rozwiezienia kruszywa należy uwzględnić możliwość przejazdu drogami lokalnymi w zwartej zabudowie szerokości 2,5 m. Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym transport materiału na drogi lokalne o nachyleniu ponad 30 stopni. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy zagęszczenia rozplantowanego kruszywa sprzętem do wykonania tego typu prac o wadze min. 100 kg Część 3 – Dostawa płyt drogowych oraz ich ułożenie na ulicy Klonowej i Jarzębinowej w Kańczudze w celu wykonania tymczasowej nawierzchni drogowej. Zamówienie obejmuje dostawę do miejscowości Kańczuga płyt drogowych betonowych zbrojonych – stan nowe, nieużywane o wymiarach 100x300x15 cm wraz z usługą ułożenia nawierzchni drogowej na ul. Klonowej i Jarzębinowej w Kańczudze. Zamawiający zapewnia możliwość składowania płyt w przypadku konieczności przeładowania w odległości do 2 km w jednym kierunku do miejsca wykonania nawierzchni. Przy kalkulacji należy również uwzględnić potrzebę miejscowego profilowania lub korytowania drogi i innych prac towarzyszących w celu ułożenia nawierzchni – dwóch pasów jezdnych szerokości 1,0 m, tj. szerokości całkowitej około 3,0 m: 1,0 m płyta + około 1,0 m pas nieutwardzony + 1,0 m płyta, zaleca się w celu skalkulowania wszelkich kosztów dokonanie wizji w terenie. Za kalkulację ceny odpowiada Wykonawca, błędne skalkulowanie nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia. Wymagane parametry techniczne płyt drogowych: - wymiary płyty dł. 300 cm x szer. 100 cm x gr. 15 cm - beton klasy C25/30 (B30) - podwójne zbrojenie: stal klasy A-IIIN oraz A-I (minimalne zbrojenie 30 kg/płyta pręty #8 żebrowane) - przyjęty nacisk tylnego koła pojazdu obciążonego P = 50 kN - płyty wibrowane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio w wysokości: Część 1 – 600,00 zł (sześćset złotych) Część 2 – 200,00 zł (dwieście złotych) Część 3 – 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 W tytule przelewu – RRG.271.3.2019.WS – część 1, 2, 3 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta (w odniesieniu do składanych części). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 6 lub 7 do SIWZ. Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach