Przetargi.pl
Dostawa materiałów i odczynników do Publicznego Banku Komórek Macierzystych oraz Medycznego Laboratorium Diagnostycznego

Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Podzamcze 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 40 50 , fax. 41 307 44 76
  • Data zamieszczenia: 2016-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne
    Podzamcze 45 45
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 40 50, fax. 41 307 44 76
    REGON: 26031506700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów i odczynników do Publicznego Banku Komórek Macierzystych oraz Medycznego Laboratorium Diagnostycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników do Publicznego Banku Komórek Macierzystych oraz Medycznego Laboratorium Diagnostycznego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dziewięć zadań: Zadanie I. Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu BD Bactec FX oraz cytometru BD FACS Calibur. Zadanie II. Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników dedykowanych do analizatora IMMULITE 2000 XPi. Zadanie III. Dostawa diagnostycznych testów immunoenzymatycznych. Zadanie IV. Dostawa podłoży mikrobiologicznych. Zadanie V. Dostawa pojemników do pozyskiwania krwi pępowinowej. Zadanie VI. Dostawa pojemników transferowych. Zadanie VII. Dostawa pojemników mrożeniowych. Zadanie VIII. Dostawa drenów medycznych. Zadanie IX. Dostawa środków dezynfekcyjnych. Zadanie X. Dostawa materiałów zużywanych. Zadanie XI. Dostawa materiałów zużywalnych II. Zadanie XII. Dostawa DMSO z dekstranem. Zadanie XIII. Dostawa materiałów dedykowanych do instrumentów Sepax i Smart-Max. Zadanie XIV. Dostawa probówkostrzykawek. Zadanie XV. Dostawa probówek z fabrycznie kalibrowaną próżnią. Zadanie XVI. Dostawa rejestratorów temperatury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. - do dostarczanych odczynników/materiałów Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk, stosowne świadectwa/certyfikaty jakości potwierdzające spełnienie stawianych w SIWZ wymagań, lub inne ewentualne wymagane prawem certyfikaty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie dostarczonego produktu do obrotu na terytorium Polski. - w przypadku odczynników typu RUO (tylko do badań naukowych) Wykonawca winien załączyć do oferty ulotki, foldery na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić zgodność z wymaganiami stawianymi w SIWZ. - wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej lub tłumaczone na język polski za wyjątkiem certyfikatów kontroli jakości do danej partii produkcyjnej przy dostawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach