Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
- Data zamieszczenia: 2018-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 80 493
REGON: 153100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby zadań konserwacyjno-remontowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby zadań konserwacyjno-remontowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 2 do SIWZ określa podstawowe wymagania Zamawiającego. W Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ Wykonawca w kolumnie nr 10 W CELU JEDNOZNACZNEJ IDENTYFIKACJI OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca w kolumnie nr 10 WPISUJE NAZWĘ zaoferowanych produktów, odpowiadającą wyspecyfikowanemu w kolumnie 2 opisowi przedmiotowi zamówienia oraz NAZWĘ PRODUCENTA zaoferowanych wyrobów, a także wszelkie inne dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację zaoferowanych wyrobów. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przy każdorazowym zamówieniu, do określenia rodzaju wyspecyfikowanego asortymentu. UWAGA! W przypadku braku możliwości jednoznacznej identyfikacji zaoferowanego asortymentu oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWIZ! Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane w kolumnie 2 Formularza asortymentowo-cenowego parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego (są to wymagania minimalne – dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego asortymentu). Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na materiały elektryczne. Zamawiający tym samym zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości oraz możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy. Ewentualne zmiany ilości nie spowodują zmian cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W razie wyczerpania danej pozycji asortymentu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tego asortymentu w tej samej cenie w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za cały przedmiot zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane w min. 80% wartości umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 8 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu do oczyszczania białek FPLC (Fast Protein Liquid Chromatography).
Dodano: 2019-02-07 - Wyposażenie budynku przedszkola miejskiego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Świeradowie - Zdroju w nagłośnienie sceniczne.
Dodano: 2018-08-14 - ZP/BZP/304/2018-Dostawa wyposażenia Laboratorium Przetwórstwa Tworzyw Polimerowych w ramach projektu „Kompleks GEO-3EM – Energia Ekologia Edukacja” – Stanowisko do badania kurczliwości folii metodą hot-plate.
Dodano: 2018-08-01 - Centrum Edukacji Kulturalnej w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Zamkowa – zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej
Dodano: 2017-09-22 - Centrum Edukacji Kulturalnej w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Zamkowa – zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej
Dodano: 2017-09-01 - Budowa systemu zasilania awaryjnego ze źródłem zasilania energią elektryczną w oparciu o agregat prądotwórczy i centralny UPS, modernizacja infrastruktury sieciowej i przebudowa serwerowni celem dostosowania do standardów IT, dostawa zestawu radiowego na maszt, budowa przyłącza światłowodowego wraz z usługą dostępu do sieci Internet, realizowane w ramach I etapu projektu „e-Pielgrzymka.biz - wdrożenie e-usług w Gminie Pielgrzymka wraz z zakupem niezbędnej infrastruktury”
Dodano: 2017-07-13 - Dostawa, montaż, uruchomienie i instruktaż z obsługi systemu nagłośnienia i oświetlenia w ramach modernizacji obiektu sztucznego lodowiska w Świdnicy przy ul. Śląskiej 35
Dodano: 2017-03-13