Przetargi.pl
dostawa materiałów elektrycznych i aparatury pomiarowej oraz elementów i podzespołów lotniczych instalacji elektrycznych i łączności

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098, , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, , fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów elektrycznych i aparatury pomiarowej oraz elementów i podzespołów lotniczych instalacji elektrycznych i łączności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie 1 – materiały elektryczne Zadanie 2 - sprzęt elektroizolacyjny i aparatura pomiarowa Zadanie 3 - materiały do lutowania oraz utrzymania sprawności instalacji elektrycznej Zadanie 4 - elektrolit do akumulatorów kwasowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 (a, b, c, d). Wymagania dla zadań nr 1 i 2: Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015r., poz. 1688) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona. Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego. Termin realizacji: do 21 dni od daty podpisania umowy. Miejscem wykonania umowy jest: dla zadania nr 1: 31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, GZ Łódź ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, GZ Tomaszów Mazowiecki, ul. Piłsudskiego 72, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, GZ Nowy Glinnik 6, 97-217 Lubochnia, GZ SOI Skład Kutno ul. Boh. Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka, GZ Łódź Rejon Skład Regny, dla zadania nr 2: 31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 – 14.00. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Parametry wskazane w „formularzu cenowym" są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę na zadania nr 1 i/lub 2 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2a i/lub 2b do SIWZ) nazwę handlową oraz producenta oferowanego produktu – dotyczy wszystkich pozycji. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. Wymagania dla zadań 3 i 4: Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE. Termin realizacji: do 30 dni od daty podpisania umowy. Miejscem wykonania umowy jest: dla zadania nr 3: GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia - magazyn ZLT, dla zadania nr 4: GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka – magazyn ZLTDostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 – 13.00. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Parametry wskazane w „formularzu cenowym" są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę na zadania nr 3 i/lub 4 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2c i/lub 2d do SIWZ) nazwę handlową oraz producenta oferowanego produktu – dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. Produkty równoważne – dotyczy wszystkich zadań: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standard, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 2 (a, b, c, d) do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31510000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną