Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu mechanizacji prac biurowych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 677 05 91 , fax. 43 677 07 09
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 43 677 05 91, fax. 43 677 07 09
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu mechanizacji prac biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu mechanizacji prac obrachunkowych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 2.1. Część I - Materiały eksploatacyjne do sprzętu drukującego; 2.2. Część II - Środki chemiczne do obsługi sprzętu teleinformatycznego; 2.3. Część III - Sprzęt teleinformatyczny; 2.4. Część IV - Sprzęt mechanizacji prac biurowych - kalkulatory. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Formularz cenowy (część I, II i III) ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5. Zamawiający wymaga aby wszystkie materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji), w oryginalnych opakowaniach jednostkowych zawierających: nazwę producenta, logo, symbol produktu, typ i model urządzenia do którego jest przeznaczony, termin przydatności do użycia. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. 6.1. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6.2. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów oryginalnych (pożądanych przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany i niereprodukowany oraz nieposiadający elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 6.3. Oferowane materiały równoważne muszą być wytwarzane zgodnie z zintegrowanym systemem zarządzania jakością i zintegrowanym systemem zarządzania środowiskowego zgodnego z normami ISO 9001:2009 oraz ISO 14001:2005 . Zamawiający dopuszcza również certyfikaty ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 (dotyczy części I). 6.4. Oferowane wyroby równoważne muszą posiadać raporty z testów wydajności przeprowadzone zgodnie z normami (dotyczy części I): 6.4.1. ISO 19752 (międzynarodowy standard pomiaru wydajności kaset z tonerem przeznaczonym do monochromatycznych drukarek laserowych), 6.4.2. ISO 19798 (międzynarodowy standard pomiaru wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych), 6.4.3. ISO 24711 (międzynarodowy standard określający metodologię badania wydajności kartridży atramentowych) dla tuszy czarnych, 6.4.4. ISO 24712 (standard zawierający wytyczne dotyczące stron testowych) dla tuszy kolorowych. 6.5. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów. 6.6. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. 6.7. W przypadku awarii lub uszkodzenia sprzętu, których przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. W przypadku, jeżeli czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dla Zamawiającego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu wraz kompletem materiałów eksploatacyjnych gwarantujących prawidłową pracę urządzenia w pełnym zakresie potrzeb Zamawiającego. 7. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących: 7.1. Wykonawca będzie zapewniał dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 7.2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 7.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję. 7.4. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od chwili otrzymania zamówienia. Dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego znajdujących się w m. Łask lub m. Sieradz. 7.5. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. 7.6. Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt zużyte materiały eksploatacyjne zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 poz. 21) i Ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29 lipca 2005 r. (Dz. U. nr 180 poz. 1495 z późn. zm.) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 8. Sprzęt mechanizacji prac biurowych - Kalkulatory musi spełniać wymagania zawarte w opisie technicznym - załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych - Kalkulatory odbędzie się jednorazowo w ustalonym terminie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 PLN dla całości zamówienia lub: część I - 2 800,00 PLN; część II - 200,00 PLN; część III - 600,00 PLN; część IV - 0,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu mechanizacji prac biurowych, nr sprawy 33/PN/2014. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 16.04.2014 r. do godz. 1100. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach