Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 1/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 1/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych zgodnie z rodzajem przedmiotu zamówienia i w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ. 2. Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, ul. Czwartaków 3 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego następująco: 1) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne (oryginale i równoważne jeśli takie będzie zawierać oferta) muszą być: fabrycznie nowe, wysokiej jakości, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, oraz do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, przerabianych lub przetwarzanych (dopuszcza się jedynie wykorzystanie plastikowej obudowy z recyklingu), żaden z produktów nie może pochodzić z regeneracji; kasety z tonerem (w przypadku produktów oryginalnych oraz równoważnych o ile były zaoferowane przez Wykonawcę) nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku, opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (Wykonawca winien zagwarantować pełną kompatybilność z oprogramowaniem danego urządzenia, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera); opakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, ponadto każdy materiał eksploatacyjny winien posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne kartonowe opakowanie zawierające logo i nazwę producenta, opis zawartości i oznaczenie numerem katalogowym produktu – symbolem umożliwiającym jednoznaczna identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego (oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem) i posiadać listę kompatybilności (typ drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, do stosowania w których są przeznaczone). Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania zewnętrzne). Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej informację: numer katalogowy, termin ważności/ przydatności do użycia. Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/ używany; materiały eksploatacyjne równoważne muszą posiadać elementy elektroniczne dające właściwe i bezbłędne komunikaty przy pracy (informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera – o ile dotyczy) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, musza być to oryginalne i markowe zamienniki, które charakteryzują się takimi samymi lub lepszymi parametrami jakości i wydajności wydruku/ kopiowania jak materiały eksploatacyjne dedykowane dla danej drukarki/ kopiarki przez jej producenta; posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty; kompatybilne z urządzeniami użytkowanymi przez Zamawiającego i bezpośrednich Użytkowników (Załącznik nr 1 do umowy), do których są przeznaczone, o parametrach nie gorszych nie gorszych niż produkty oryginalne (tzn. materiał eksploatacyjny fabrycznie nowy pochodzący od producenta urządzeń, do których są przeznaczone) w zakresie pojemności, wydajności i jakości spełniać wszystkie parametry opisane lub określone przez podany symbol materiału eksploatacyjnego oryginalnego; wyprodukowane nie wcześniej niż w ostatnim kwartale poprzedzającym datę dostawy; 2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe. 3) materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się dobrą jakością wykonania tzn. być o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i nie mogą mieć śladów użytkowania i uszkodzenia oraz zapewnia bezawaryjną, bezproblemową pracę materiału eksploatacyjnego w urządzeniu drukującym. 4) Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań przedmiotowych zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ 4. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty stanowiące przedmiot zamówienia (wyszczególnione w Załączniku nr 1 do SIWZ) winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej pod rygorem uznania, że Wykonawca nienależycie wykonał postanowienia umowy i w konsekwencji podjęcia dalszych działań w sprawie przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ (art. 30 ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych, które wskazał Zamawiający (o ile dotyczy) i są przeznaczone do urządzeń drukujących Zamawiającego oraz nie powodują uszkodzeń urządzeń lub pogorszenia ich działania w wyniku użycia produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że „oferuje produkty równoważne” wraz z określeniem pozycji asortymentu, których powyższe dotyczy oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Ustawy) i w niniejszym Rozdziale, poprzez złożenie wraz z ofertą: 1) Oświadczenia Wykonawcy, że Wykonawca oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem nazwy producenta produktu równoważnego w treści Załącznika nr 5 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych są równoważne do materiałów eksploatacyjnym wymienionych przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ, złożonego w treści Załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy oświadczenia jak powyżej (nie oznaczy, że dana pozycja asortymentowa stanowi produkt równoważny w treści oferty) uznaje się, że zaoferowane przez niego materiały są oryginalnymi określonymi przez Zamawiającego. 3) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu niezależnego podmiotu poświadczającego zgodność produktu równoważnego (lub innego dokumentu równoważnego) z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 1 do SIWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi nie niższymi normami niż wskazano powyżej. Ciężar udowodnienia, że dostarczony przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego dla danego urządzenia spoczywa na Wykonawcy. Wymagania określone w ust. 5 pkt. 1,2,3 wynikają z częstotliwości i skali występowania dotychczasowych uszkodzeń sprzętu i maszyn drukujących w wyniku stosowania materiałów równoważnych, unieruchomień sprzętu, brak możliwości naprawy, konieczności podejmowania czynności dodatkowych serwisów i oczyszczania sprzętu (w wyniku m.in. nieszczelnych pojemników, zabrudzeń drukowania i zaniżonej wydajności). Dokumenty określone w ust. 5 składa każdy Wykonawca, który oferuje produkt lub produkty równoważne. 6. Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego (ilości sztuk asortymentu wskazane w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ – kolumna nr 10 „zakres opcji” są ilościami szacunkowymi, podanymi orientacyjnie) oraz posiadanych środków finansowych. Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości 141.119,07 zł brutto, zgodnie z warunkami umowy i cenami jednostkowymi wyszczególnionymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wynikający z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany realizować w okresie obowiązywania umowy, w terminie do 14 dni roboczych od dnia każdorazowo złożonego przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia będą składane faksem lub elektronicznie, gdzie Zamawiający określi rodzaj asortymentu i zamawianą ilość wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Służbę Sprzętu Łączności i Informatyki pisemnie udokumentowana. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji dodatkowych ilości zamówienia obejmuje cały okres obowiązywania umowy. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”. 8. Zakres ilościowy i przedmiotowy zamówienia (ilość ogółem zakres podstawowy i opcja): 1 TAŚMA BROTHER TZE-561 LAMINOWANA, 36MM, DO DRUKAREK TYPU PT, DRUK CZARNY/NIEBIESKIE TŁO 8 2 TAŚMA WOSKOWO-ŻYWICZNA ZEBRA GK420T 64MM x 74 M KOD: 03200GS06407 3 3 TAŚMA WOSKOWO-ŻYWICZNA ZEBRA GK420T 84MM x 74 M KOD: 03200GS08407 3 4 TAŚMA BARWIĄCA OKI ML 3320/3321 09002303 CZARNA 50 5 TAŚMA BARWIĄCA EPSON LQ-300+II C13S015637 CZARNA 1 6 TAŚMA BARWIĄCA EPSON FX-1180+ C13S015020 CZARNA 4 7 TONER HP CP 1215 CB540A NR 125A CZARNY 26 8 TONER HP CP 1215 CB541A NR 125A NIEBIESKI 10 9 TONER HP CP 1215 CB542A NR 125A ŻÓŁTY 10 10 TONER HP CP 1215 CB543A NR 125A CZERWONY 16 11 TONER HP P1102/M1132 CE285A NR 85A CZARNY 25 12 TONER HP LJ 2600N Q6000A NR 124A CZARNY 5 13 TONER HP LJ 2600N Q6001A NR 124A NIEBIESKI 2 14 TONER HP LJ 2600N Q6003A NR 124A CZERWONY 10 15 TONER HP LJ P1005/P1006 CB435A NR 35A CZARNY 15 16 TONER HP LJ 1022/1010/1020/3050 Q2612A NR 12A CZARNY 80 17 TONER HP LJ 4100 C8061A NR 61A CZARNY 3 18 TONER HP LJ PRO 200 M251/M276 CF212A NR 131A ŻÓŁTY 6 19 TONER HP LJ PRO 200 M251/M276 CF213A NR 131A CZERWONY 7 20 TONER HP LJ PRO 200 M251/M276 CF211A NR 131A NIEBIESKI 4 21 TONER HP LJ PRO 200 M251/M276 CF210A NR 131A CZARNY 10 22 TONER HP LJ PRO M252N CF401A NR 201A NIEBIESKI 2 23 TONER HP LJ PRO M252N CF402A NR 201A ŻÓŁTY 2 24 TONER HP LJ PRO M252N CF403A NR 201A CZERWONY 2 25 TONER HP CLJ PRO M477FDN CF410A NR 410A CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 20 26 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590Y ŻÓŁTY 13 27 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590M CZERWONY 13 28 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590K CZARNY 19 29 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590C NIEBIESKI 13 30 TONER KYOCERA FS-1028MFP TK-130 CZARNY 5 31 TONER KYOCERA FS-1035 MFP TK-1140 CZARNY 28 32 TONER KYOCERA FS-2020DN TK-340 CZARNY 2 33 TONER KYOCERA TASKALFA 3051CI/3050CI TK-8305K CZARNY 20 34 TONER KYOCERA TASKALFA 3051CI/3050CI TK-8305C NIEBIESKI 20 35 TONER KYOCERA TASKALFA 3051CI/3050CI TK-8305Y ŻÓŁTY 20 36 TONER KYOCERA TASKALFA 3051CI/3050CI TK-8305M CZERWONY 20 37 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600K CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 10 38 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600M CZERWONY (urządzenie objęte gwarancją) 1 39 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600C NIEBIESKI (urządzenie objęte gwarancją) 1 40 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600Y ŻÓŁTY (urządzenie objęte gwarancją) 3 41 TONER KYOCERA P6130CDN TK-5140K CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 10 42 TONER KYOCERA P6130CDN TK-5140M CZERWONY (urządzenie objęte gwarancją) 10 43 TONER KYOCERA P6130CDN TK-5140C NIEBIESKI (urządzenie objęte gwarancją) 10 44 TONER KYOCERA P6130CDN TK-5140Y ŻÓŁTY (urządzenie objęte gwarancją) 10 45 TONER LEXMARK MS811DN 52D2X0E NR 522XE CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 10 46 TONER LEXMARK MS610DN 50F2X00 NR 502X CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 15 47 TONER LEXMARK E360DN E360H11E CZARNY 5 48 TONER LEXMARK E460DN E460X31E CZARNY 3 49 TONER LEXMARK E460DN E260A11E CZARNY 130 50 TONER XEROX C118 006R01179 CZARNY 1 51 TONER XEROX PHASER 4510 113R00712 CZARNY 1 52 TONER XEROX VERSANT 80 PRESS 006R01646 CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 12 53 TONER XEROX VERSANT 80 PRESS 006R01647 NIEBIESKI (urządzenie objęte gwarancją) 6 54 TONER XEROX VERSANT 80 PRESS 006R01648 CZERWONY (urządzenie objęte gwarancją) 6 55 TONER XEROX VERSANT 80 PRESS 006R01649 ŻÓŁTY (urządzenie objęte gwarancją) 6 56 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB 185 TN-116 A1UC050 CZARNY 6 57 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C353 TN-314Y A0D7251 ŻÓŁTY 2 58 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C284/C364 TN-321K A33K150 CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 15 59 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C308 TN-324K A8DA150 CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 5 60 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C454 TN-512K A33K152 CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 5 61 TONER DEVELOP INEO+253 TN-213K A0D71D2 CZARNY 4 62 TONER DEVELOP INEO 165 TN-116/A1UC0D0 CZARNY 9 63 TONER SHARP MX2310U MX23GTBA CZARNY 5 64 TONER SHARP MX2310U MX23GTMA CZERWONY 5 65 TONER SHARP MX2310U MX23GTCA NIEBIESKI 2 66 TONER SHARP MX2310U MX23GTYA ŻÓŁTY 5 67 TONER SAMSUNG CLP-770ND CLT-K6092S CZARNY 2 68 TONER SAMSUNG ML-2010 MLT-D119S CZARNY 1 69 TONER SAMSUNG ML-2160 MLT-D101S CZARNY 4 70 TONER PANASONIC KX-MB 2025PD/2030PDW KX-FAT411E CZARNY 5 71 TONER PANASONIC KX-FL 613PD KX-FA83E CZARNY 15 72 TONER PANASONIC FP-7713 FQ-TF15 CZARNY 2 73 TONER PANASONIC DP 1510P DQ-TU10C CZARNY 5 74 TONER TOSHIBA E-STUDIO 182 T1810E 6AJ0000058 CZARNY 21 75 TONER CANON IS MF8550 CRG-718B 2662B002 CZARNY 4 76 TONER CANON IS MF8550 CRG-718C 2661B002 NIEBIESKI 3 77 TONER CANON IS MF8550 CRG-718M 2660B002 CZERWONY 3 78 TONER CANON IS MF8550 CRG-718Y 2659B002 ZÓŁTY 4 79 TONER CANON IR2018/2016 C-EXV14 CZARNY 10 80 TONER CANON IR1018 C-EXV18 0386B002 CZARNY 2 81 TONER CANON IR2520 C-EXV33BK 2785B002 CZARNY 6 82 TONER RICOH AF MP 2000 1230D/885094 CZARNY 10 83 TUSZ HP 3100 C9361EE NR 342 KOLOR 2 84 TUSZ HP D1610 CC641EE NR 300XL CZARNY 2 85 TUSZ HP D1610 CC644EE NR 300XL KOLOR 2 86 TUSZ DO HP DJ 5150 C6656AE NR 56 CZARNY 10 87 TUSZ DO HP DJ 5150 C6657AE NR 57 KOLOR 10 88 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 C13T693500 CZARNY MAT 2 89 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 C13T693100 FOTO CZARNY 2 90 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 C13T693200 NIEBIESKI 2 91 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 C13T693300 CZERWONY 2 92 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 C13T693400 ŻÓŁTY 2 93 TUSZ CANON iPF 750 PFI-102MBK/894B001 CZARNY MAT 6 94 TUSZ CANON iPF 750 PFI-102BK/0895B001 CZARNY 4 95 TUSZ CANON iPF 750 PFI-102C/0896B001 NIEBIESKI 4 96 TUSZ CANON iPF 750 PFI-102M/0897B001 CZERWONY 4 97 TUSZ CANON iPF 750 PFI-102Y/0898B001 ŻÓŁTY 4 98 TUSZ CANON BJC-80 BCI-10BK CZARNY 2 99 TUSZ CANON BJC-80 BCI-11C KOLOR 1 100 TUSZ DO DRUKARKI SUBLIMACYJNEJ RICOH SG 3110DN CZARNY 42 ML 8 101 TUSZ DO DRUKARKI SUBLIMACYJNEJ RICOH SG 3110DN NIEBIESKI 29 ML 6 102 TUSZ DO DRUKARKI SUBLIMACYJNEJ RICOH SG 3110DN CZERWONY 29 ML 6 103 TUSZ DO DRUKARKI SUBLIMACYJNEJ RICOH SG 3110DN ŻÓŁTY 29 ML 6 104 BĘBEN LEXMARK E260DN/E460DN E260X22G 25 105 BĘBEN KONICA MINOLTA C364 DR512/A2XN0TD KOLOR (urządzenie objęte gwarancją) 6 106 BĘBEN KONICA MINOLTA C364 DR512K/A2XN0RD CZARNY (urządzenie objęte gwarancją) 3 107 BĘBEN CANON IR2520 C-EXV32/33 CZARNY 6 108 BĘBEN OKI MC851 44064012 CZARNY 2 109 BĘBEN OKI MC851 44064011 NIEBIESKI 2 110 BĘBEN OKI MC851 44064010 CZERWONY 2 111 BĘBEN OKI MC851 44064009 ZÓŁTY 2 112 BĘBEN DEVELOP INEO 165 DR-114 CZARNY 7 113 BĘBEN PANASONIC DP 1510P DQ-H045B CZARNY 3 114 DEVELOPER KYOCERA FS4020 DV-360 CZARNY 4 115 POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER XEROX VERANT 80 008R12990 (urządzenie objęte gwarancją) 2 116 POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER KONICA MINOLTA C253/C353 A0DTWY0 9 117 POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER KONICA MINOLTA C284 A4NNWY1 WX-103 (urządzenie objęte gwarancją) 4 118 POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 C13T6193 10 119 POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER KYOCERA 3050CI WT-860 1902LC0UN0 5 120 ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY DO PLOTERA STYLUS PRO 9700/9900 (C12C890501/C12C890502) 6 121 TONER KYOCERA P2040DN TK-1160 CZARNY(urządzenie objęte gwarancją) 60
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6.000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 j.t.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań przedmiotowych wymaganych przez Zamawiającego – według wzoru określonego Załącznikiem nr 6 do SIWZ; 3) Oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach 4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych – dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale III ust. 5 SIWZ; 5) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach