Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kopiarek eksploataowanych w Centrali NFZ

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02390 Warszawa, ul. Grójecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 572 62 54, 022 572 62 51 , fax. 022 572 63 05
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186
    02390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 572 62 54, 022 572 62 51, fax. 022 572 63 05
    REGON: 1581798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kopiarek eksploataowanych w Centrali NFZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kopiarek eksploatowanych w Centrali NFZ. Szczegółowy wykaz ilości materiałów eksploatacyjnych oraz wymogi techniczne i użytkowe jakie powinny spełniać materiały eksploatacyjne, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium. Wysokość wadium wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin zaksięgowania przelewu na koncie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do oferty należy załączyć raport z badań wydajności tych materiałów, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym, ISO/IEC 19798 dla wkładów drukujących z tonerem kolorowym, ISO/IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących, potwierdzający spełnienie wymogu wydajności, wykonany przez niezależny podmiot powołany i uprawniony do kontroli jakości. 2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane materiały eksploatacyjne wymagań określonych przez Zamawiającego: - próbki oferowanych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający wskaże typ oferowanych materiałów eksploatacyjnych, które Wykonawca dostarczy, a które zostaną poddane ocenie pod względem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Dostarczone próbki muszą być identyczne jak te, które Wykonawca zaoferował i zamierza dostarczać w ramach realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega, że w toku prowadzonych testów, próbki mogą zostać częściowo lub całkowicie zużyte lub uszkodzone. Niezgodność którejś próbki z opisem przedmiotu zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach