Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
- Data zamieszczenia: 2017-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
REGON: 291019005 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i akcesoriów komputerowych oraz ich sprzedaż wraz z dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Toner do drukarek laserowych/ faksów 30125110-5; Bębny do maszyn biurowych 30124300-7; Kasety z taśmą LTO 30237360-0. 3. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie). 4. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2a i/lub 2b do SIWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia. 6. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana. 7. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy. 8. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2a i/lub 2b do SIWZ, gdzie wykonawca oblicza cenę oferty. Wykonawca zobowiązany jest także wskazać nazwę producenta i symbol, a w przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada takiego symbolu – nazwę producenta i nazwę oferowanego produktu, w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2a i/lub 2b do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną identyfikację produktu i ocenę zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I DRUKAREK FIRMY OKI
Dodano: 2024-03-14 - „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”
Dodano: 2023-07-18 - Dostawa tonerów do drukarek dla potrzeb prokuratur okręgu kieleckiego
Dodano: 2021-01-25 - Dostawy materiałów biurowych, tonerów i tuszy do drukarek oraz papieru termicznego w okresie 2 lat.
Dodano: 2020-06-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i klawiatur.
Dodano: 2020-04-03 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Dodano: 2020-04-01 - DOSTAWA TONERÓW I TUSZY DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NALEŻĄCYCH DO SĄDU OKRĘGOWEGO W KIELCACH I SĄDÓW BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI SĄDU OKRĘGOWEGO
Dodano: 2020-01-21 - „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących”
Dodano: 2019-11-13 - „DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH”
Dodano: 2019-05-07