Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 291019005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych oraz ich sprzedaż wraz z dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Toner do drukarek laserowych/ faksów 30125110-5; Bębny do maszyn biurowych 30124300-7. 3. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia. 5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana. 6. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy. 7. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw. 8. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku, i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne. Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek. 10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w niniejszym rozdziale, a także aby oferowane materiały eksploatacyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. 11. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca składa na wezwanie zamawiającego dokumenty, wskazane w rozdziale VI część B SIWZ, potwierdzającej, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności (nie dotyczy poz. 5, 14, 23, 29, 30, 39 Formularza cenowego). Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi/badaniami. 12. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ elektroniczny, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny funkcjonalnie element. 13. W przypadku, gdy wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiegać będzie od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt taki nie będzie sygnalizować we właściwy sposób stanu zużycia tonera, wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany na materiał spełniający wymagania w ciągu 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. W przypadku gdy dwukrotna wymiana reklamowanego materiału nie spełni w/w wymagań, wykonawca na żądanie zamawiającego, wymieni na swój koszt reklamowaną całą partię dostarczonego materiału w ciągu kolejnych 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. 14. W przypadku, gdy przyczyną awarii sprzętu zamawiającego będzie zastosowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania przez podmiot posiadający autoryzację danego sprzętu ekspertyzy oraz naprawy przez ten podmiot urządzeń w ciągu 7 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego oraz do wymiany na swój koszt pozostałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych na oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, w terminie do 5 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. 15. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, o której mowa w pkt. 14, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na swój koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 16. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia lub jego elementów składowych, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksowego bądź mailowego przez zamawiającego. 17. Przez określenie „dni robocze”, o których mowa powyżej rozumie się dni pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku. 18. Zamawiający informuje, iż materiały wskazane w poz. 5-9, 19-23, 48-50 „Formularza cenowego”, są przeznaczone do drukarek będących na gwarancji (poz. 5-9, 48-50 - okres gwarancji 36 mies., poz. 19-23 okres gwarancji - 60 mies.). Zastosowanie we wskazanych urządzeniach materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami poszczególnych urządzeń, może doprowadzić do utraty gwarancji. W takim przypadku to na wykonawcy spoczywać będzie konieczność przejęcia obowiązków gwarancyjnych na poszczególnych urządzeniach z chwilą ich utraty i zapewnić serwis autoryzowany przez producenta danego urządzenia. 19. Zamawiający nie dopuszcza większej ilości reklamowanych materiałów eksploatacyjnych niż 20% (tonery, bębny). 20. Zadeklarowana przez wykonawcę jak najniższa liczba zakładanych reklamacji materiałów eksploatacyjnych będzie dodatkowo punktowana zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XIII pkt 3, ppkt 2) („Jakość”). 21. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 22. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 23. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. 24. Planowany zakres zamówienia: 1) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e, wydajność 27000 str.A4, przy 5% pokryciu – 8 szt.; 2) Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e, wdajność 25000 str.A4, przy 5% pokryciu – 2 szt.; 3) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e, wydajność 25000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 4) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e, wydajność 25000 str.A4, przy 5% pokryciu – 2 szt.; 5) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e, wydajność min.40 000 str.A4, przy 5% pokryciu - 5 szt.; 6) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C368, wydajność 28000 str.A4, przy 5% pokryciu - 43 szt.; 7) Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C368, wydajność 26000 str.A4, przy 5% pokryciu - 6 szt.; 8) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C368, wydajność 26000 str.A4, przy 5% pokryciu - 7 szt.; 9) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C368, wydajność 26000 str.A4, przy 5% pokryciu - 6 szt.; 10) Kaseta z czarnym tonerem do urządzenia wielofunkcyjnego Sharp MX2640 wydajność 24000 stron A4 przy 5% pokryciu - 21 szt.; 11) Kaseta z tonerem cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Sharp MX2640 wydajność 15000 stron A4 przy 5% pokryciu - 9 szt.; 12) Kaseta z tonerem magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Sharp MX2640 wydajność 15000 stron A4 przy 5% pokryciu - 9 szt.; 13) Kaseta z tonerem yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Sharp MX2640 wydajność 15000 stron A4 przy 5% pokryciu - 8 szt.; 14) Pojemnik na zużyty toner do urządzenia wielofunkcyjnego Sharp MX2640 wydajność min.30 000 stron A4 przy 5% pokryciu - 20 szt.; 15) Toner do drukarki Lexmark C950de czarny 32000 str. przy 5% pokryciu - 2 szt.; 16) Toner wysokiej wydajności do drukarki Lexmark C950de yellow 22000 str. przy 5% pokryciu - 1 szt.; 17) Toner czarny do drukarki Samsung SL-X7500LX o wydajności 45000 stron przy pokryciu 5% - 18 szt.; 18) Toner cyan do drukarki Samsung SL-X7500LX o wydajności 30000 stron przy pokryciu 5% - 6 szt.; 19) Toner magenta do drukarki Samsung SL-X7500LX o wydajności 30000 stron przy pokryciu 5% - 6 szt.; 20) Toner yellow do drukarki Samsung SL-X7500LX o wydajności 30000 stron przy pokryciu 5% - 6 szt.; 21) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SL-7600LX, wydajność min.70 000 str.A4, przy 5% pokryciu - 24 szt.; 22) Toner czarny do drukarki HP CP3525 zwiększonej wydajności 10500 str. przy 5% pokryciu - 16 szt.; 23) Toner cyan do drukarki HP CP3525 zwiększonej wydajności 7000 str. przy 5% pokryciu - 7 szt.; 24) Toner magenta do drukarki HP CP3525 zwiększonej wydajności 7000 str. przy 5% pokryciu - 7 szt.; 25) Toner yellow do drukarki HP CP3525 zwiększonej wydajności 7000 str. przy 5% pokryciu - 7 szt.; 26) Pas transferu do drukarki HP LJ CP3525 min. 150 000 stron A4 przy pokryciu 5% - 2 szt.; 27) Moduł zbiorczy toneru do drukarki HP CP3525 - 2 szt.; 28) Toner czarny do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 22000 str.A4, przy 5% pokryciu - 4 szt.; 29) Toner cyan do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 15000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 30) Toner magenta do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 15000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 31) Toner yellow do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 15000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 32) Bęben czarny do drukarki Xerox WorkCentre 7225 wydajność 67000 str.A4, przy 5% pokryciu - 1 szt.; 33) Bęben cyan do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 51000 str.A4, przy 5% pokryciu - 1 szt.; 34) Beben magenta do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 51000 str.A4, przy 5% pokryciu - 1 szt.; 35) Bęben yellow do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 51000 str.A4, przy 5% pokryciu - 1 szt.; 36) Pojemnik na zużyty toner do drukarki Xerox WorkCentre 7225, wydajność 33000 str.A4, przy 5% pokryciu - 4 szt.; 37) Beben światłoczuły magenta do drukarki OKI C830dn, wydajność 20000 str.A4, przy 5% pokryciu - 1 szt.; 38) Beben światłoczuły yellow do drukarki OKI C830dn, wydajność 20000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 39) Toner czarny do drukarki OKI C830dn, wydajność 8000 str.A4, przy 5% pokryciu - 3 szt.; 40) Toner cyan do drukarki OKI C830dn, wydajność 8000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 41) Toner magenta do drukarki OKI C830dn, wydajność 8000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 42) Toner yellow do drukarki OKI C830dn, wydajność 8000 str.A4, przy 5% pokryciu - 1 szt.; 43) Kaseta z czarnym tonerem do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1522n oraz do drukarki HP LaserJet P1505n, wydajność 2000 stron przy 5% pokryciu - 50 szt.; 44) Toner czarny do drukarki OKI B6300, wydajność 17000 str.A4, przy 5% pokryciu - 2 szt.; 45) Zespół bębnów światłoczułych do drukarki MFC-L9200 wydajność min. 25000 stron A4 przy pokryciu 5% - 1 szt.; 46) Toner czarny do drukarki Brother MFC-L8650CDW, wydajność min. 2500 stron A4 przy pokryciu 5% - 4 szt.; 47) Toner cyan do drukarki Brother MFC-L8650CDW, wydajność min. 1500 stron A4 przy pokryciu 5% - 4 szt.; 48) Toner czarny do drukarki Kyocera FS-C5150dn, wydajność min.3500 stron A4 - 6 szt.; 49) Toner cyan do drukarki Kyocera FS-C5150dn, wydajność min.2800 stron A4 - 6 szt.; 50) Toner magenta do drukarki Kyocera FS-C5150dn, wydajność min.2800 stron A4 - 8 szt.; 51) Toner yellow do drukarki Kyocera FS-C5150dn, wydajność min.2800 stron A4 - 6 szt.; 52) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn, wydajność 2200 str.A4 przy 5% pokryciu - 6 szt.; 53) Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn, wydajność 1500 str.A4, przy 5% pokryciu - 3 szt.; 54) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn, wydajność 1500 str.A4, przy 5% pokryciu - 3 szt.; 55) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn, wydajność 1500 str.A4, przy 5% pokryciu - 3 szt.; 56) Toner do drukarki Kyocera fs-6025MFP czarny o wydajności 15.000 stron A4 zgodnie z normą ISO/IEC 19752 - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: a. Nazwa banku i nr konta Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. 09 1020 2629 0000 9002 0342 7002 b. Nazwa i adres Zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie – Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce c. Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b – e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego 13, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM”, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, gdzie wykonawca oblicza cenę oferty. Wykonawca zobowiązany jest także wskazać nazwę producenta i symbol, a w przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada takiego symbolu – nazwę producenta i nazwę oferowanego produktu, w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną identyfikację produktu i ocenę zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt 2 lit. b – e SIWZ) – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego, pok. 13, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM” przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach