SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90549 Łódź, ul. Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452
- Data zamieszczenia: 2018-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113
90549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6393452, 6393458, fax. 426 393 452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi z podziałem na 11 pakietów (zwanych dalej „Materiałami eksploatacyjnymi”), spełniających parametry graniczne sprecyzowane w załączniku nr 2 Formularz cenowy zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 5.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązania określone w rozdziale VIII SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału - wraz z następującymi załącznikami stanowiącymi integralną część Formularza oferty: • Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr a do Formularza Oferty „Parametry techniczne”. - należy przedstawić w formie oryginału. 5.2 „Formularz Cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. - należy przedstawić w formie oryginału. 5.3 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.5 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.6 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty opisane w rozdziale VI.2 i VI.8 SIWZ– dotyczy oferty najwyżej ocenionej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-02-02 - Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
Dodano: 2023-01-23 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2022-11-09 - USŁUGI SERWISOWE ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
Dodano: 2021-06-02 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓWEKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCHDLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Dodano: 2021-04-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2021-03-26 - Dostawy tuszy i tonerów dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2021-03-01