Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
    REGON: 60716192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery zadania i obejmuje: 1) dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu wg zadań: a) zadanie nr 1: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek Lexmark: Lexmark T652 – w ilości 40 sztuk; Lexmark MS410 – w ilości 30 sztuk; Lexmark MS510 – w ilości 30 sztuk; Lexmark MS811 – w ilości 25 sztuk; Lexmark MS 410/510 DN – w ilości 30 sztuk; HP 2055 – w ilości 150 sztuk; HP 4015 – w ilości 5 sztuk; HP M551 (błękitny) – w ilości 4 sztuk; HP M551 (żółty) – w ilości 4 sztuk; HP M551 (purpurowy) – w ilości 4 sztuk; HP M551 (czarny) – w ilości 4 sztuk; HP CP3525 (błękitny) – w ilości 4 sztuk; HP CP 3525 (żółty) – w ilości 4 sztuk; HP CP3525 (purpurowy) – w ilości 4 sztuk; HP CP 3525 (czarny) – w ilości 4 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (PGI-525PGBK BLACK) – w ilości 110 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526BK BLACK) – w ilości 10 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526C CYAN) – w ilości 30 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526M MAGENTA) – w ilości 40 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526Y YELLOW) – w ilości 30 sztuk; HP 7110 WF (czarny) – w ilości 60 sztuk; HP 7110 WF (błękitny) – w ilości 20 sztuk; HP 7110 WF (purpurowy) – w ilości 25 sztuk; HP 7110 WF (żółty) – w ilości 20 sztuk; OKI B432 (45807111) – w ilości 20 sztuk; OKI B432 (44574302) – w ilości 10 sztuk; Brother HL-L6400DW (TN-3520) – w ilości 30 sztuk; Brother MFC-L6800DW (TN-3512) – w ilości 30 sztuk; Brother MFC-L6800DW (DR-3400) – w ilości 20 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910BK) – w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910C) – w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910M) – w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910Y) – w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (DR-421 CL) – w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (WT 320CL) – w ilości 6 sztuk; b) zadanie nr 2: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksu: Xerox Workcenter 5222 (106R01413) – w ilości 10 sztuk; Xerox Workcenter 5222 (101R00435) – w ilości 5 sztuk; Panasonic KX-FL 613 (KX-FA83) – w ilości 3 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324K) – w ilości 2 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324Y) – w ilości 2 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324M) – w ilości 2 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324C) – w ilości 2 sztuk; 2) odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100); b) Zadanie nr 2 – 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100). 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla zadania, w którym Wykonawca przystępuje do postępowania 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20 marca 2019 r. do godziny 11:00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 6. Wadium składane przez Wykonawcę w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres wskazany w § 1 ust. 3 s.i.w.z. (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy LWZP-2401-1/19) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 113 (ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik) do dnia 20 marca 2019 r. do godziny 11:00. Gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać pod rygorem odrzucenia oferty, następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich Współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu Współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący co najmniej okres związania ofertą; 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 1 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach