Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego

Izba Skarbowa w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8503600 , fax. 017 8521130
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8503600, fax. 017 8521130
    REGON: 00102300300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określa SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowy woj. podkarpackiego. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilość asortymentu zawarty został w Załączniku nr 10 do SIWZ Formularz asortymentowy składający się z 24 stron. 3.3. Przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie producenta oraz typ urządzenia, a także numer katalogowy nadany przez producenta materiałów eksploatacyjnych zwanych dalej oryginalnymi. Wskazane oznaczenia mają służyć jedynie do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców. Zamawiający wyszczególnił parametry techniczne tych produktów dopuszczając jednocześnie składanie ofert zawierających produkty równoważne tzn. produkty o parametrach nie gorszych w stosunku do oryginalnego. 3.4. W przypadku urządzeń oznaczonych w formularzu cenowym * wymagane są materiały eksploatacyjne oryginalne wymóg utrzymania gwarancji producenta na urządzenie. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego maja być zastosowane lub równoważne i zalecane przez producenta, które nie powodują utraty gwarancji. Wyżej wymienione materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe tzn. produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, oznaczone logiem producenta i symbolem produktu analogicznym jak na opakowaniu. Opakowanie winno mieć logo producenta, symbol produktu, ze wskazaniem typu urządzenia z którym produkt jest kompatybilny, termin przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, tuszem. Dla pozostałych urządzeń nieoznaczonych * dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów innych niż wymaganych przez producenta sprzętu zwanych dalej równoważne. 3.5. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach nie gorszych w stosunku do materiałów oryginalnych zalecanych przez producenta sprzętu oraz które: 3.5.1. Są fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, 3.5.2. w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera albo atramentu, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element, umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem, 3.5.3. są opakowane hermetycznie, nie nosząc śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, 3.5.4. zapewniają jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, 3.5.5. nie naruszają w żaden sposób praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej, 3.5.6. przy produkcji których wykorzystano nowe części, a żadna z części tj. bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie, 3.5.7. posiadają na opakowaniach zewnętrznych informację o producencie, symbol materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, termin przydatności do użytku oraz wskazanie urządzeń do jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 3.6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.6.1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają, kompatybilność pracy z urządzeniami, do których są przeznaczone, wskazanymi przez Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 3.6.2. Jeżeli Zamawiający w trakcie użytkowania dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych stwierdzi, że jakość, wydajność lub niezawodność niekorzystnie odbiegają od parametrów produktów oryginalnych pochodzących od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego faksem lub e mailem o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji materiału eksploatacyjnego równoważnego Zamawiający może żądać wymiany na produkt oryginalny lub inny spełniający wymagania Zamawiającego i zalecany przez producenta urządzenia w cenie określonej w formularzu cenowym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.6.3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu dostawy. 3.6.4. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, 3.6.5. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, 3.6.6. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia, potwierdzone przez autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tego uszkodzenia na własny koszt, w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego faksem lub e mailem zgłoszenia o uszkodzeniu. Koszt sporządzenia opinii technicznej lub ekspertyzy technicznej oraz koszty związane z naprawą uszkodzonego urządzenia ponosi Wykonawca. Brak reakcji Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od momentu zawiadomienia o uszkodzeniu urządzenia uprawnia Zamawiającego do dokonania naprawy na koszt Wykonawcy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. 3.6.7. W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w pkt. 3.6.6 przekroczy 5 dni roboczych, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby Zamawiającego, na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i funkcjonalności. 3.6.8. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia z przyczyn, o których mowa w pkt. 3.6.6 brak możliwości dokonania naprawy Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany urządzenia na fabrycznie nowe o takich samych lub wyższych parametrach technicznych w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania wyników opinii lub ekspertyzy. 3.6.9. W przypadku, gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia urządzenia w budynku Zamawiającego, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Brak reakcji Wykonawcy w wyżej określonym terminie, upoważnia Zamawiającego do dokonania czyszczenia urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta Sprzętu na koszt Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt czyszczenia. 3.6.10. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne do siedziby każdej z jednostek skarbowych biorących udział w zamówieniu wspólnym na własny koszt adresy dostaw wskazano w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy odbywać się będą średnio raz na kwartał, z wyjątkiem sytuacji awaryjnych, w których dopuszcza się dokonanie ponadplanowego zamówienia przez każdą jednostkę, nie częściej jednak niż dwa razy w czasie trwania umowy, 3.6.11. Czas realizacji dostawy wynosi 5 dni roboczych od dnia zamówienia przekazanego za pośrednictwem faksu na podany przez Wykonawcę numer, albo drogą elektroniczną na wskazany adres e mail. 3.6.12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 14.00, 3.6.13. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych na własny koszt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3.6.14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raportów z testów tonerów, tuszy potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO IEC 19798 dla tonerów do drukarek kolorowych, ISO IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych ISO IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących, Raporty z testów sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wyżej wymienione raporty wymagane są wyłączenie w przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych w stosunku do materiałów eksploatacyjnych oryginalnych urządzeń i powinny być doręczone najpóźniej wraz z dostawą. 3.7. CPV zamówienia: 30125110 5 toner do drukarek laserowych faksów, 30125120 8 toner do fotokopiarek, 30192320 0 taśmy do drukarek, 30124300 7 bębny do maszyn biurowych, 30192113 6 wkłady drukujące. 30192340 6 taśmy do faksów 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości w poszczególnych asortymentach, z zachowaniem cen jednostkowych materiałów eksploatacyjnych, nie przekraczając wartości zamówienia. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości oraz asortymentu zamówienia maksymalnie o 20 % wartości dostawy dla każdej jednostki skarbowej uczestniczącej w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Określa SIWZ: 16.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 16.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 16.2.1. W pieniądzu. 16.2.2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 16.2.3. W gwarancjach bankowych. 16.2.4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 16.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 16.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 84101015280017171391200000 z dopiskiem Wadium - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów 16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 16.5. W przypadku wadium wnoszonego w formach innych niż w pieniądzu dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. Z treści dokumentu wadium winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć oryginał poręczenia lub gwarancji. 16.6. Wadium wraz z odsetkami podlega zatrzymaniu w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16.7. Z dokumentu wadium musi wynikać termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 16.8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 16.9. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a oferta uznana za odrzuconą. 16.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 16.11. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 16.12. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą- zgodnie z art. 184 ustawy PZP. 16.13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach