Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
REGON: 001020861 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy wykaz asortymentu i liczby materiałów eksploatacyjnych znajduje się w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. Miejscem użytkowania drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych jest siedziba Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz siedziby jednostek krajowej administracji skarbowej województwa dolnośląskiego. 2. Przez wykonanie dostawy materiałów eksploatacyjnych wskazanych w ust. 1 rozumie się: a) dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do magazynu Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, 52-453 Wrocław na koszt i ryzyko Wykonawcy, b) dokonanie odbioru dostawy przez Zamawiającego. 3. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne lub równoważne. Za oryginalne materiały eksploatacyjne należy uznawać takie materiały eksploatacyjne, które: są zalecane przez producenta urządzenia, w którym mają być stosowane, są wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego są dedykowane i opatrzone jego znakiem towarowym, nie są naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Równoważne materiały eksploatacyjne, to takie, które spełniają następujące warunki: są kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały eksploatacyjne są zamawiane, posiadają parametry (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) takie same lub lepsze w stosunku do oryginału (wzorca) produkowanego przez producenta, są fabrycznie nowe, przy ich produkcji musi być wykorzystywane 100% nowych części, a żadna z części, tj. bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Dopuszcza się zastosowanie pełnowartościowej kasety (obudowy), będącej częścią niezużywalną, nienoszącej znamion użytkowania, o ile jej zastosowanie nie będzie prowadzić do uszkodzenia urządzenia, w którym zostanie zastosowane, są nieregenerowane, nie mają śladów poprzedniego użytkowania, pochodzące z bieżącej produkcji, nie ograniczają pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzenia drukującego monitorującym stan zasobników z tonerem/tuszem, w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych, ani innej własności intelektualnej, nie mogą powodować uszkodzeń oraz zaburzeń w pracy urządzeń, do których są zamawiane (przeznaczone). Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. Wykonawca musi wziąć na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonego produktu innego, niż pochodzący od producenta sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku konieczności, także do zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 4. Materiały eksploatacyjne muszą spełniać normy: ISO/IEC 19752 dla wkładów do drukarek monochromatycznych i urządzeń wielofunkcyjnych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, bębnów i urządzeń wielofunkcyjnych, ISO/IEC 24711 dla wkładów do drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych. 5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte gwarancją jakości na okres co najmniej 12 miesięcy. Termin gwarancji liczony jest od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu odbioru dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa tuszy i tonerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-04-14 - Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2023-2024
Dodano: 2023-02-21 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2021-03-19 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2021-01-12 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2020-12-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2020-12-10