Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - etap IV w 2014

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - etap IV w 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa tonerów, wkładów atramentowych, bębnów wg wyszczególnionego w formularzu oferty zestawienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych dla Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w zestawieniu na formularzu ofertowym niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe, a także równoważne, zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, przeznaczeniem (typy drukarek) i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności min. zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta zamiennika z widocznym logo, symbolem produktu, przeznaczeniem, terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności oraz kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wkłady atramentowe, tonery i taśmy będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania produktów regenerowanych, fabrykowanych, poddanych procesowi ponownego napełniania, także takich, w których wymienione zostały jakiekolwiek elementy, także materiały. 4. Wykonawca oświadczy w formularzu oferty, że dla zaoferowanych materiałów wymienionych w formularzu oferty proces produkcji przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001. 5. Wykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego będzie udostępniał Certyfikaty lub dokumenty równoważne producentów (nie marki) materiałów eksploatacyjnych wymienionych w formularzu oferty potwierdzające, że ich proces produkcji przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001. 6. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy lub wymiany (jeżeli naprawa nie jest możliwa) drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę drukarki, bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w możliwie najkrótszym terminie jednak nie dłużej niż do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia (faksem lub mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu zastępczego na czas naprawy spowodowanej dostarczeniem wadliwych materiałów eksploatacyjnych. Sprzęt zastępczy będzie posiadał parametry nie gorsze od naprawianego. Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć terminu wskazanego w punkcie powyżej, od daty zgłoszenia wady, usterki (faxem, pocztą elektroniczną). 9. W przypadku 3-krotnej wymiany tego samego produktu na nowy na określonym typie urządzeń drukujących, z uwagi na wady dostarczonego produktu równoważnego, Wykonawca na wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do dostarczenia w ramach złożonej przez niego oferty (w tym ceny), produktu oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia drukującego. 10. W przypadku nie zastosowania się Wykonawcy do warunku określonego powyżej (pkt. 6), Zamawiającemu służy prawo do odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i zastosowania przepisu art. 24 ust. 1 pkt. 1a ustawy Pzp. 11. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych nazwę i logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numery i symbole urządzeń do których są przeznaczone, opis zawartości, termin przydatności do użycia i datę produkcji minimum 2013 rok. 12. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach