Przetargi.pl
Dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych (informatory turystyczne, ulotki, plakaty) dla Referatu Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 050658640

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych (informatory turystyczne, ulotki, plakaty) dla Referatu Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych (informatory turystyczne, ulotki, plakaty itp.) dla Referatu Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego w Białymstoku, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, który określa: a) Zadanie I - jednorazowy druk materiałów informacyjnych wg wskazanych parametrów i dostawę w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; b) Zadanie II - przewidywane zapotrzebowanie Zamawiającego do 20 grudnia 2018 r. na druk oraz dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych wg wskazanych parametrów (realizowane na bieżąco, partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; zamówienia będą składane drogą elektroniczną na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) drukowanie z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danej publikacji; b) inne usługi związane z drukowaniem, takie jak: uzgodnienia i wprowadzenia korekty, cięcie, szycie; c) pakowanie (maks. ciężar 1 paczki: do 10 kg); d) dostawę gotowych materiałów do wskazanej siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy (na płycie CD/DVD, pamięci przenośnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) projekty graficzne wszystkich materiałów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści materiałów objętych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych. Zmiana treści nie będzie powodowała zmiany ceny zmienionego wzoru druku. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości, podanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, w ramach ogólnej wartości umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości materiałów nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy. 7. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do dostarczenia wydruków próbnych materiałów informacyjnych (po jednej stronie wskazanej przez Zamawiającego, każdego z zamawianych materiałów). 8. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych wydrukowanej partii druków odbywać się będzie drogą elektroniczną. 9. W celu doprecyzowania potrzeb Zamawiającego załączono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22900000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2000 nr 109 poz. 1158). UWAGA: W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppk 2-5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. w Białymstoku nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule przelewu należy wpisać nazwę zadania, jakiego dotyczy. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty, lub oryginał wraz z kopią załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 3 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 3 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na lub wg Załącznika nr 6 do SIWZ: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach