Przetargi.pl
„Dostawa materiałów drogowych do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego na 2019 rok”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Ul. PTTK
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 22 86 , fax. 56 683 22 86
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Ul. PTTK 11
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 22 86, fax. 56 683 22 86
    REGON: 34031027200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa materiałów drogowych do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego na 2019 rok”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego na 2018r.” - z podziałem na 3 części: Część I – Grys bazaltowy płukany frakcji: a) 2/5 mm - 800 ton ; b) 5/8 mm - 500 ton Część II – Kruszywo wapienne frakcji 0-31,5 mm - 400 ton Część III –Gruz betonowy – 600 ton 2. Podane w pkt. 1 ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Część I, Część II ,Część III ; 4. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych, np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt 1 ilości łącznej materiałów. Część Nr I zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa grysów bazaltowych płukanych fakcji 2/5 i 5/8 przeznaczonych do remontów dróg nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy: 2.Wymagania techniczne: Grysy wykorzystywane będą w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera. Grysy bazaltowe frakcji 2/5 i 5/8 , winny być zgodne z normą PN-EN 13043:2004 - Wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu; 3. Sposób realizacji :- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, maksymalny termin dostawy do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 30 listopada 2019 r.- jednorazowa dostawa dla każdego rodzaju kruszywa wynosić będzie ok. 25 ton. Część Nr II zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa wapiennego frakcji 0-31,5, przeznaczonego do remontów dróg o nawierzchni tłuczniowej. 2. Sposób realizacji - sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, maksymalny termin dostawy do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 30 listopada 2019r. transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 14:30. - jednorazowa dostawa w ilości ok. 25 ton. Część Nr III zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa gruzu betonowego frakcji 0-63 mm bez zanieczyszczeń obcych ( m.in. drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton, cegła) z przeznaczeniem do utwardzania poboczy dróg powiatowych.; 2. sposób realizacji - sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, maksymalny termin dostawy do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 30 listopada 2019r. transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 14:30.; - jednorazowa dostawa w ilości ok. 25 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza ofertowego- Załącznik nr 1; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnego z treścią Załącznika nr 2; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu- zgodnego z treścią Załącznika nr 3; 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy), (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach