Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4435140 , fax. 13 4462868
- Data zamieszczenia: 2019-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
ul. Rynek 18
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 13 4435140, fax. 13 4462868
REGON: 37044672300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę soli drogowej i dostawę piasku płukanego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania, z których każde będzie traktowane jako oddzielne zamówienie: ZADANIE NR I Dostawa soli drogowej w ilości 250 ton na plac składowy w Jaśle ul. Przemysłowa ZADANIE NR II Dostawa piasku płukanego w ilości 1000 ton z czego: a) 700 ton - plac składowy w Jaśle ul. Przemysłowa b) 300 ton – plac składowy w Mytarzy 3. Materiały muszą odpowiadać warunkom i wymaganiom zamieszczonym w SST stanowiącym Zał. Nr 4 i 5 do SIWZ. Zamawiający będzie żądał do każdej dostarczonej partii dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: • Zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów z transportem i rozładunkiem na plac składowy w Mytarzy lub w Jaśle, ul. Przemysłowa - na koszt Wykonawcy • Termin realizacji pojedynczych dostaw – w czasie i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym • Odbiór ilościowy i jakościowy – w dniu dostawy • Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego poszczególnej partii materiału • Faktura za dostarczone materiały będzie płatna przez Zamawiającego w terminie 30 dni od otrzymania faktury - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Materiały muszą odpowiadać warunkom i wymaganiom zamieszczonym w SST stanowiącym Zał. Nr 4 i 5 do SIWZ Zamawiający będzie żądał do każdej dostarczonej partii dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tłucznia oraz klińca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Budowa chodników przy drogach powiatowych”.
Dodano: 2024-03-22 - „Dostawa kamienia na remont dróg gminnych na terenie gminy Białobrzegi w 2024 roku”
Dodano: 2024-02-23 - Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa materiałów drogowych w 2023 roku
Dodano: 2023-05-02 - Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2023
Dodano: 2023-04-12 - Dostawa materiałów drogowych w 2023 roku
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa materiałów kamiennych do remontu dróg na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Dodano: 2023-02-02 - Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2023 r.
Dodano: 2023-01-17 - „Dostawa materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych; piasek (kruszywo drobne) w ilości 2500t wraz z dostawą i rozładunkiem.”
Dodano: 2022-10-20 - „Dostawa kruszyw naturalnych piaskowo-żwirowych i łamanych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sędziszowie Małopolskim (II)."
Dodano: 2022-10-17