Przetargi.pl
Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg.

Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4435140 , fax. 13 4462868
  • Data zamieszczenia: 2019-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
    ul. Rynek 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4435140, fax. 13 4462868
    REGON: 37044672300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę soli drogowej i dostawę piasku płukanego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania, z których każde będzie traktowane jako oddzielne zamówienie: ZADANIE NR I Dostawa soli drogowej w ilości 250 ton na plac składowy w Jaśle ul. Przemysłowa ZADANIE NR II Dostawa piasku płukanego w ilości 1000 ton z czego: a) 700 ton - plac składowy w Jaśle ul. Przemysłowa b) 300 ton – plac składowy w Mytarzy 3. Materiały muszą odpowiadać warunkom i wymaganiom zamieszczonym w SST stanowiącym Zał. Nr 4 i 5 do SIWZ. Zamawiający będzie żądał do każdej dostarczonej partii dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: • Zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów z transportem i rozładunkiem na plac składowy w Mytarzy lub w Jaśle, ul. Przemysłowa - na koszt Wykonawcy • Termin realizacji pojedynczych dostaw – w czasie i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym • Odbiór ilościowy i jakościowy – w dniu dostawy • Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego poszczególnej partii materiału • Faktura za dostarczone materiały będzie płatna przez Zamawiającego w terminie 30 dni od otrzymania faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Materiały muszą odpowiadać warunkom i wymaganiom zamieszczonym w SST stanowiącym Zał. Nr 4 i 5 do SIWZ Zamawiający będzie żądał do każdej dostarczonej partii dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach