Przetargi.pl
Dostawa materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2020

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 39 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”. 2. Wartości zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 3. W postępowaniu zamawiający zastosuje art. 24 aa ustawy, tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2020 z podziałem na części: 1) dostawa kamienia klińca o frakcji 0 – 32 mm, w tym co najmniej 65 % frakcji 20 – 32 mm, w ilości 2.000 ton, 2) dostawa kruszywa betonowego o frakcji 0 – 70 mm w ilości 6.000 ton, 3) dostawa żwiru zaglinionego (skrywa – mieszanina minerałów o frakcji 0 – 32 mm, w tym co najmniej 30 % frakcji powyżej 20 mm) w ilości 3.500 ton. 2. Dostarczanie ww. materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zlecenia telefonicznego, przesłanego pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. W zleceniu określona zostanie ilość materiału do dostarczenia w poszczególnych dniach oraz miejsce dostawy i sposób rozładunku, przy czym pierwszym dniem dostawy może być dzień następny po dokonaniu zlecenia. Dostawa materiału w ciągu jednego dnia będzie obejmowała materiał w ilości nie mniejszej jak 100 ton i nie większej jak 200 ton. 3. Dostarczane materiały lub też składniki używane do ich wytworzenia spełniać będą aktualne normy jakościowe dla kruszyw mineralnych i nie mogą zawierać zanieczyszczeń takich jak metale, drewno, plastik i inne, przy czym dopuszcza się domieszkę gruzu ceglanego w ilości do 20 % w przypadku kruszywa betonowego. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do zażądania od Wykonawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających normy, o których mowa w ust. 3 dla każdej dostawy. 5. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy przewiduje prawo opcji w zakresie zwiększenia ilości poszczególnych materiałów o następujące maksymalne ilości: 1) dostawa kamienia klińca o frakcji 0 – 32 mm, w tym co najmniej 65 % frakcji 20 – 32 mm, w ilości 600 ton, 2) dostawa kruszywa betonowego o frakcji 0 – 70 mm w 1.800 ton, 3) dostawa żwiru zaglinionego (skrywa – mieszanina minerałów o frakcji 0 – 32 mm, w tym co najmniej 30 % frakcji powyżej 20 mm) w ilości 1.050 ton. 6. Zamawiający będzie dokonywał zleceń dostaw z zakresu objętym prawem opcji w przypadku łącznego spełnienia następujących przesłanek: 1) ilość materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych określona w pkt 1 okaże się niewystarczająca dla utrzymania prawidłowego stanu tych dróg, 2) zamawiający będzie posiadał środki finansowe na realizację dostaw. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zakresu dostaw objętych prawem opcji a Wykonawca nie będzie z tego tytułu wnosił roszczeń. 8. Realizacja dostaw objęta prawem opcji, w szczególności w zakresie cen jednostkowych, terminu realizacji zleceń, wymań jakościowych będzie tożsama z postanowieniami umownymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113140-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Dostawa materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2020”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta oprócz oświadczenia,o którym mowa w pkt III.3 musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach