Przetargi.pl
Dostawa materiałów do remontów cząstkowych nawierzchni dróg

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. św. Antoniego 41
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. św. Antoniego 41 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    REGON: 59065355300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat-tomaszowski.pl/subcontent.php?cms_id=80
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do remontów cząstkowych nawierzchni dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1 1) Emulsja asfaltowa szybkorozpadowa K1-65, będąca przedmiotem zamówienia musi spełniać następujące wymagania: - musi być przeznaczona do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni drogowych, - posiadać aktualną Aprobatę Techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów na podstawie art. 9 ust. 6 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) potwierdzającą, że oferowany materiał spełnia wymagania określone przez zamawiającego, - do każdej odbieranej partii emulsji asfaltowej musi być dołączona deklaracja zgodności z aprobatą techniczną wydaną przez producenta na podstawie art. 8 ust.6 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (DZ. U. Nr 92, poz. 881). 2) Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej koszty związane z transportem i rozładowaniem materiału do zbiornika znajdującego się w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Tomaszowska 31B, 97-217 Lubochnia. Jednorazowa dostawa nie może przekroczyć 15 Mg. 3) Szacowana wielkość zamówienia wynosi do 90 Mg, przy czym 60 Mg to ilości gwarantowane przez Zamawiającego , pozostałe ilość do 30 Mg na prawach opcji w przypadku zwiększonego zapotrzebowania i uzyskania korzystnej ceny jednostkowej za 1 Mg. Zadanie 2 Dostawa grysu bazaltowego płukanego frakcji 2-5 w ilości do 360 (nie mniej niż 355 Mg) do bazy sprzętu w Lubochni , ul. Tomaszowska 31B. Dostawa realizowana będzie w dwóch partiach. Termin realizacji zamówienia i terminy płatności Zadanie 1: 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w partiach w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 2. Termin wykonania zamówienia : sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie od daty zawarcia umowy do 31.10.2013r. 3. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto Wykonawcy. Zadanie 2: 1. Termin realizacji: Zamówienie realizowane w trzech terminach 1) Do 30.04.2013r - pierwsza dostawa w ilości min. 180 Mg 2) Do 31.05.2013r - druga dostawa w ilości do 180 Mg (nie mniej niż 175 Mg) 2. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-tomaszowski.pl/site.php?pobierzSiwz2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach