Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych oraz sprzętu do wykonania remont dachu oraz elewacji zewnętrznej świetlicy wiejskiej w Stęszewku gm. Pobiedziska

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych oraz sprzętu do wykonania remont dachu oraz elewacji zewnętrznej świetlicy wiejskiej w Stęszewku gm. Pobiedziska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych oraz sprzętu (zwanych dalej towarami) do wykonania remontu dachu oraz elewacji zewnętrznej świetlicy wiejskiej w Stęszewku gm. Pobiedziska przez wykonawcę zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje jednocześnie przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie technologii stosowania dostarczonych towarów. 4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, gatunku I-go i spełniać normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ponadto muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. Dostawa oferowanego asortymentu będzie na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Dostarczone materiały i sprzęty budowlane spełniają wymogi ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. (Dz.U. Nr 92 poz. 881 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy w zakresie dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6. Dostawa będzie następować na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego w ilościach i asortymencie wskazanym w zamówieniu w ciągu 24 godzin od dnia złożenia zamówienia. 7. Rozładunek towaru i wniesienie w miejsce przeznaczenia odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 8. Dostawa oraz rozładunek zamówionych towarów do magazynu mieszczącego się w obiekcie świetlicy wiejskiej w Stęszewku będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne opakowanie materiałów, zabezpieczając tym samym przed zniszczeniem. 10. Dostarczane przez Wykonawcę materiały, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 5/6 terminu ważności okresu przydatności określonego przez producenta oraz muszą posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności 11. Na materiały nieobjęte określonym terminem przydatności wykonawca udzieli 12-miesiecznej gwarancji jakości za wyjątkiem sprzętu elektromechanicznego, na który Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 12. W przypadku zgłoszenia reklamacji Zamawiający zwróci na koszt Wykonawcy materiały albo sprzęt będący przedmiotem reklamacji w celu wymiany ich na wolne od wad. 13. Jeżeli w trakcie odbioru materiałów zostaną stwierdzone wady, Zamawiający ma prawo powstrzymania się z odbiorem do czasu usunięcia wad. W takim przypadku sporządzony zostanie protokół, w którym wyszczególnione zostaną stwierdzone wady oraz zostanie wskazany termin ich usunięcia. 14. Wadliwą ilość materiałów Wykonawca wymienni na własny koszt, pokrywając koszty zwrotu reklamowanego, wadliwego towaru do Wykonawcy oraz koszty dostarczenia wymienionych materiałów. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych materiałów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP SA Poznań - 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach