POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857118909
- Data zamieszczenia: 2023-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Torowa 12
16-100 Sokółka, woj. podlaskie
tel. 857118909
REGON: 524128964 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach i elewacja) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach)1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach)2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia Część I.3. Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.4 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.5. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.8. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Sieruciowce 37 (dawna szkoła podstawowa), 16-205 Nowy Dwór..9. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.Część II. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (elewacja)1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (elewacja)2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia Część II.3. Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.4 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.5. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.8. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Sieruciowce 37 (dawna szkoła podstawowa), 16-205 Nowy Dwór..9. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112400-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną