Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”

Nad Biebrzą Sp. zo.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 711 89 09
  • Data zamieszczenia: 2024-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nad Biebrzą Sp. zo.o.
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 85 711 89 09
    REGON: 524609050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadbiebrza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”2. Zamówienie obejmuje:2.1. Dostawę materiałów budowlanych (fabrycznie nowych), posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia. 2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”. Zakres i wymagania ogólne zawiera tabela - załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.3.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.3.2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowani przez Zamawiającego – czas reakcji od dnia złożenia zapotrzebowania nie dłuższy niż 5 dni roboczych.3.3. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.3.4. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 24 miesięcy, jednak nie krótszy niż gwarancja producenta.3.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna Wykonawcy oraz karty gwarancyjne producentów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia.3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).3.7. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - siedziba Zamawiającego, Sokółka, ul. Torowa 12.3.8. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.3.9. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach