Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
- Data zamieszczenia: 2012-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
ul. Sejneńska 84 84
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
REGON: 20066207700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych na bieżące utrzymanie nawierzchni chodników i parkingów w mieście Suwałki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres dostawy obejmuje: Zadanie 1 - Dostawa elementów brukarskich wraz z kosztami transportu i rozładunku na terenie miasta Suwałki Zadanie 2 - Dostawa betonów towarowych Zadanie 3 - Dostawa kruszywa bez kosztów transportu i rozładunku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: Zadanie nr 1 wadium wynosi: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 2 wadium wynosi: 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie nr 3 wadium wynosi: 850 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP 3820 - 21/16 DOSTAWA MATERIAŁÓW KONSERWACYJNYCH
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych oraz narzędzi; znak sprawy SZP 3820 - 17/15
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa materiałów budowlanych na bieżące utrzymanie nawierzchni chodników i parkingów w mieście Suwałki
Dodano: 2012-05-07 - Dostawa materiałów remontowo - budowlanych.
Dodano: 2011-05-27 - dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2010-08-02