Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, KLIMATYZATORA ORAZ ŚRODKÓW GOSPODARCZYCH I CZYSTOŚCI ORAZ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA - 106/2016

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, KLIMATYZATORA ORAZ ŚRODKÓW GOSPODARCZYCH I CZYSTOŚCI ORAZ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA - 106/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, narzędzi, klimatyzatora oraz środków gospodarczych i czystości oraz dostawę materiałów i środków ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, według zadań następująco: ZADANIE NR 1:Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej ZADANIE NR 2:Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej ZADANIE NR 3:Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej ZADANIE NR 4:Dostawa jednorazowa narzędzi i wyposażenia ZADANIE NR 5:Dostawa jednorazowa klimatyzatorów ZADANIE NR 6:Dostawa jednorazowa środków czystości i artykułów gospodarczych ZADANIE NR 7:Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska 2.Opis przedmiotu zamówienia zadania nr od 1 do 6: 1)Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie nosił znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2)Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy). 3)Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 4)Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie (o ile dotyczy danego produktu). 5)Wszystkie oferowane farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN – EN ISO 9001 – dotyczy Zadania nr 1. 3.Opis przedmiotu zamówienia zadania nr 7: 1)Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, w pierwszym gatunku oraz spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. 2)Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma). Ponadto opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu gwarancji. 3)Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do odbioru zaolejonego czyściwa z siedziby Zamawiającego w ilości nie przekraczającej ilość przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Odbiór zaolejonego czyściwa powinien nastąpić w terminie nie przekraczającym 7 dni od zgłoszenia przesłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy w formie elektronicznej lub pisemnej. Zamawiający zgłosi gotowość do obioru zaolejonego czyściwa najpóźniej do 3 lat od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odebranego zaolejonego przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ochrony środowiska 4.Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5.Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 6.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie niższych od opisywanych w Załączniku nr 1 do SIWZ (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta. 7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) np. poprzez złożenie wraz z ofertą opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz wskazanie pozycji formularza ofertowego, dla których oferuje rozwiązania równoważne. 8.Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi: w zakresie zadania nr 1: poz. 3, 21, 22, 76 Formularza ofertowego – min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, poz. 1 – 2, 4 – 20, 23 – 75 Formularza ofertowego – min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; w zakresie zadanie nr 6: poz. 11 – 18 Formularza ofertowego - co najmniej 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 9.Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego gwarancja będzie wynosić: w zakresie zadania nr 2: poz. 1 – 2, 17 – 20, 44 Formularza ofertowego – min. 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; w zakresie zadania nr 3: poz. 5 – 8 Formularza ofertowego – min. 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; w zakresie zadania nr 4: poz. 1 – 2, 5, 12, 15, 16, 20 – 25, 35, 40, 61, 65, 69, 72 – 73, 103, 113, 115 Formularza ofertowego – min. 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; w zakresie zadania nr 5: min. 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; w zakresie zadania nr 7: min. 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 10.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111200-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 4 750,00 zł 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1:1 100,00 zł Zadanie nr 2:600,00 zł Zadanie nr 3:300,00 zł Zadanie nr 4:800,00 zł Zadanie nr 5:50,00 zł Zadanie nr 6:300,00 zł Zadanie nr 7:1 600,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 6 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 6 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer zadania, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 14.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach