Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 700128000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałow biurowychniezbędnych do realizacji projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do siedziby Podlaskiej WK OHP w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy, w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załączniki nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 1.2. Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ocenie podlegać będzie każda dostawa materiałów biurowych o wartości zamówienia (umowy) min. 8.000 zł brutto (w przypadku zamówień realizowanych, zamówienia winno być zrealizowane na wartość min. 8.000 zł brutto). – z podaniem nazwy podmiotu, któremu była świadczona dostawa, okresu realizacji (od‐do), kwoty zamówienia (umowy) w zł brutto – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany ‐ opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji ‐ Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A3, A4, A5 na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2023-11-13 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów do wykonania pieczęci na potrzeby jednostek organizacyjnych CBA
Dodano: 2023-10-06