Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713879501 , fax. +48713120111
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48713879501, fax. +48713120111
    REGON: 931934785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna: „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy” Zadanie I: Dostawa materiałów biurowych Zadanie II: Dostawa tonerów 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w niniejszym punkcie SIWZ oraz w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ (szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia). 3. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość, niezmienność oraz jednolitość oferowanych materiałów biurowych przez cały okres realizacji umowy. 4. Oferowane materiały biurowe muszą być: a) Fabrycznie nowe, b) Dopuszczone do obrotu na rynku krajowym, c) Zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo, nazwą producenta/importera, opisem zawartości oraz w przypadku materiałów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości – opakowane w indywidualne opakowania wewnętrzne, uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgocenie, itd. 5. Zamawiający zobowiązany jest zgodnie z §5 ust 18 umowy nr KM. 1333.2.2017 z dnia 30.03.2017 r. zawartej z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. do stosowania w sprzęcie komputerowym udostępnionym przez PWPW S.A. oryginal-nych materiałów eksploatacyjnych. W związku z powyższym, jak również w celu za-pewnienia odpowiedniej jakości i trwałości nadruków na dokumentach dostarczanych Zamawiającemu przez PWPW S.A. dla materiałów wskazanych w załączniku nr 1b do SIWZ Zamawiający wymaga zaoferowania oryginalnych produktów zalecanych przez producentów tego sprzętu. Załącznik nr 1b, pozycje 1-7; formularz 2b, pozycje 1-7. UWAGA! 1. W związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający w celu określenia klasy materiału biurowego wyszczególnionego w załączniku nr 1a i 1b posłużył się nazwą producenta lub marką. W tych przypadkach Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych minimalnych parametrów techniczno-jakościowych. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca musi podać nazwę producenta lub markę oraz potwierdzić spełnienie co najmniej minimalnych parametrów techniczno-jakościowych wymaganych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 1a i 1b. Nie spełnienie przedmiotowych wymagań spowoduje odrzucenie oferty. 2. W celu weryfikacji asortymentu równoważnego do oferty należy dołączyć wzory oferowanych materiałów biurowych, określonych w załączniku nr 1a i 1b – szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia. B. Warunki realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji umowy: sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od dnia jej podpisania lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze. 2. Miejsce realizacji dostaw: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, ul. Leśnej 1 – budynek główny oraz ul. Leśnej 1 – budynek Wydziału Komunikacji. 3. Przy realizacji wszystkich dostaw będą obowiązywały ceny jednostkowe podane w ofercie. Zamawiający w trakcie trwania umowy nie dopuszcza zmiany poszczególnych cen jednostkowych. 4. Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Warunki dostawy: a) dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak nie później niż w ciągu 96h od momentu złożenia zamówienia cząstkowego przesłanego faksem lub e-mailem, b) w zamówieniu cząstkowym Zamawiający określi ilość i rodzaj zamawianych materiałów biurowych wraz z podaniem informacji na temat wydziału składającego zamówienie, c) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia we wskazanym na zamówieniu wydziale Starostwa Powiatowego w Trzebnicy, d) Wykonawca po dokonaniu odbioru materiałów biurowych uprawniony i zobowiązany jest do wystawienia faktury wraz ze wskazaniem na niej nazwy wydziału, do którego dostarczone zostały materiały biurowe zgodnie z zamówieniem cząstkowym. 6. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości materiałów biurowych są ilościami szacunkowymi, skalkulowanymi na cały okres trwania umowy i służą wyłącznie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w podanych ilościach szacunkowych. Zamawiającemu przysługuje możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, z tym że całkowita wartość dostarczonych materiałów nie przekroczy ceny oferty. Przedmiotowa zmiana nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga podpisania aneksu do umowy. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 12 miesięcy gwarancji jakości na dostarczone materiały biurowe, licząc od daty dostawy. 8. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży (za pomocą faksu lub poczty e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych rozpatrzy złożoną reklamację oraz dokona na własny koszt wymiany reklamowanych materiałów biurowych na wolne od wad. 9. Zamówienie należy wykonać zgodnie z polskimi normami przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie I: 2.250,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych) Zadanie II: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) W przypadku złożenia oferty na dwa zadania Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4.250,00zł (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 5 ust. 6 ustawy pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy Nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 Wydział Finansowy pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (Formularz nr 5).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu), - formularz ofertowy – formularz nr 1, - formularz cenowy – formularz 2a i/lub formularz 2b, - zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 2, - pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); - zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach