Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2011-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w formularzach cenowych, stanowiących odpowiednio załączniki nr 3a, 3b, 3c do SIWZ. 2)Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoria komputerowe będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, zgodne z wymaganymi atestami jakościowymi, normami w zakresie oznakowań wyrobów, a ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska. 4) Przy dostawie materiałów biurowych Wykonawca gwarantuje, że dostarczony papier do drukarek laserowych i atramentowych oraz kserokopiarek spełnia wymagania dla papierów trwałych, tj.: gramatura 80?3 g/m?, minimum biel CIE 146?3, wilgotność 3,8-5,0 %, przepuszczalność powietrza mniejsza równa 1250 cm?/min, gładkość 220?60 cm?/min, grubość 103?3 mikro metry, nieprzezroczystość większa równa niż 91 %. 5) Dostarczone materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoria komputerowe muszą znajdować się w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt. 6) Wymaga się, aby oferowane materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoria komputerowe posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Sprzęt komputerowy objęty będzie bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór ulegających awarii elementów i dostarczenie sprawnych do siedziby Zamawiającego. 7) Ilości wskazane w załącznikach nr 3a, 3b i 3c do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu ofertowym. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę/umowy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym/formularzach cenowych (załączniki nr 3a, 3b i 3c do SIWZ). Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70 % ceny brutto podanej w formularzu ofertowym w każdej jego części. 8) Materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoria komputerowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia 01.01.2012r. do dnia 31.12.2012 r. 9) Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy. Dostawy będę realizowane sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez ZZMiUW pisemnie, faksem lub e-mailem. 10)Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoria komputerowe własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42, w godzinach 8:00 - 14:00, dni robocze (poniedziałek - piątek); 11)Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 1.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych części: CZĘŚĆ I - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe Szczegółowy wykaz materiałów biurowych i ilości przedstawiono w załączniku nr 3a do SIWZ. CZĘŚĆ II - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30192113-6 Wkłady drukujące 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 30125120-8 Toner do fotokopiarek Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktów równoważnych, gdzie wkłady drukujące - zamienniki równoważne do oryginałów - muszą być produktami kompatybilnymi ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony). Zaoferowane tonery muszą być tonerami nowymi, nie regenerowanymi, nie poddawanymi procesowi powtórnego napełniania lub wymianie jakichkolwiek elementów, posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowo i jakościowo identycznymi w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego, o wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej, co potwierdzone zostało wynikami stosownych badań przeprowadzonych zgodnie z wymogami normy ISO 19752 albo ISO 19798. Producent produktów równoważnych musi dysponować certyfikatami ISO 9001 oraz ISO 14001, ponadto musi testować (bezpośrednio lub przez inny podmiot) produkty zgodnie z wymaganiami normy ISO 19752, ISO 19798. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Dostarczone materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego - będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Do dostarczonych materiałów eksploatacyjnych należy dołączyć karty charakterystyki substancji chemicznych przygotowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1222) oraz Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC, które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z ilościami przedstawiono w załączniku nr 3b do SIWZ. CZĘŚĆ III - DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.32.21-9 Drukarki 30.21.72.00-5 Akcesoria komputerowe 30.24.10.00-0 Oprogramowanie komputerowe Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały, z których wytworzone będą akcesoria komputerowe spełniały wszelkie wymogi przewidziane prawem, normami i dokumentami technicznymi. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy szczegółowe informacje dotyczące punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz podzespołów, posiadających numery seryjne w dwóch postaciach: a) wykazu sprzętu z numerami seryjnymi, b) arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy. Akcesoria wymienione w tabeli zamieszczonej w załączniku nr 3c do SIWZ pod pozycjami 11,15,16,17 i 18 muszą zostać oznaczone nalepkami z nazwą i adresem Wykonawcy. Przedmiot Zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE, zgodność z normami ISO 9296 lub ISO 7779 oraz Energy Star), określonym przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz akcesoriów komputerowych przedstawiono w załączniku nr 3c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: a) zadanie częściowe nr I - 1.000,00 PLN b) zadanie częściowe nr II - 900,00 PLN c) zadanie częściowe nr III - 500,00 PLN Wadium należy wnieść odrębnie dla każdej z części, na które złożona zostanie oferta. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11 października 2011r. do godz. 12.00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn NP/NO/333/149/2011 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert . 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach