Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i tonerów w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI”, wdrażanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z PO WER

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
    Tamka 1
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
    REGON: 700128000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ohp.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i tonerów w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI”, wdrażanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z PO WER
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI”, wdrażanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych i tonerów, podzieloną na dwa zadania częściowe: a) CZĘŚĆ A – materiały biurowe niezbędne do celów administracyjnych (wydatki pośrednie), b) CZĘŚĆ B – tonery do drukarek laserowych. Szczegółowy zakres zamówienia wraz z wykazem i ilością asortymentu w poszczególnych częściach został określony w Formularzach cenowych, stanowiących Załączniki 1A i 1B do SIWZ. Dostarczone materiały biurowe i tonery muszą być fabrycznie nowe i nieodpłatnie dostarczone pod wskazane miejsce wykonania zamówienia najpóźniej do dnia 23.05.2018 r. UWAGA: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach