Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/11/10/2018

Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-637 Warszawa, Lecha Kaczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
    Lecha Kaczyńskiego 16
    00-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
    REGON: 52500058340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/11/10/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 5 do siwz Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 5 do siwz (Opisie przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy). Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Wykonawca dostarczy materiały biurowe swoim transportem, w terminie 15 dni od daty zawarcia umowy do siedziby Zamawiającego, w godz. 9.00-15.00 poniedziałek – piątek. Dostarczane materiały biurowe będą podzielone na poszczególne partie: PARTIA I – ZIMB PARTIA II – ZIPiZwB PARTIA III – ZTMiND PARTIA IV – ZMiDS PARTIA V – ZMTiMNK PARTIAVI – ZMBiZI PARTIA VII – ZKB PARTIA VIII – ZWMTSiP PARTIA IX – DZP PARTIA X – Laboratorium PARTIA XI – Księgowość PARTIA XII – OWiUB PARTIA XIII – ZGiBP PARTIA XIV – Dział Rozwoju PARTIA XV – Dziekanat PARTIA XVI – Sekretariat IIB Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 15 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Wykonawca, który w momencie składania oferty jest świadomy, że nie należy do grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale IX ust. 1 i 2 siwz, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony, 4) kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz, 5) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załącznika nr 8 do siwz,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach