Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
- Data zamieszczenia: 2013-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
REGON: 27625545300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa materiałów biurowych i papieru do urządzeń kopiujących i drukujących (zwanych w dalszej części SIWZ także materiałami) na potrzeby Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dodatek nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych, tj. materiałów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ- wyłącznie w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Materiał równoważny oznacza materiał odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w SIWZ tzn.materiał posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 8 do SIWZ). Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 8 do SIWZ) należy uznać za minimalne. Pojęcie minimalne nie odnosi się do podanych przez Zamawiającego rozmiarów poszczególnych materiałów, tzn. jeżeli Zamawiający określił długość i/ lub szerokość- materiał ten nie może być ani krótszy/ węższy ani dłuższy/ szerszy, a jeżeli Zamawiający określił granice rozmiaru od... do... - materiał ten musi mieć rozmiar mieszczący się w tych granicach. W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje, poprzez wskazanie w formularzu cenowym (Dodatek nr 5 do SIWZ, Załącznik nr 8 do oferty), w kolumnie c, materiał równoważny materiałowi określonemu w SIWZ, jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowany materiał odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ - załączyć do oferty: 1. Wykaz materiałów równoważnych (Dodatek nr 7 do SIWZ, Załącznik nr 6 do oferty), z opisem każdego z materiałów równoważnych, zawierający: a) pozycję Formularza cenowego, do której odnosi się opis materiału równoważnego, b) znak towarowy oraz nazwę materiału określonego przez Zamawiającego w SIWZ, c) nazwę materiału równoważnego, w tym znak towarowy, nazwę producenta. 2. Dokumenty - Załącznik nr 7 do oferty, w szczególności karty katalogowe potwierdzające, że oferowany materiał równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, składają wspólnie) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa papieru offsetowego i kartonu dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa papieru offsetowego i do druku cyfrowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-18 - Zakup kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-07-28 - Zakup kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego
Dodano: 2015-05-22 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do sprzętu biurowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Dodano: 2015-04-13 - Dostawa papieru wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-03-19 - sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem papieru biurowego dla potrzeb urzędów górniczych
Dodano: 2015-01-15